/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Concorde C5 bogføring af lager
Fra : tryksen
Vist : 839 gange
200 point
Dato : 15-03-02 19:52

Der er gået noget galt i min Concorde C5. Jeg har indtil fornylig kunnet flytte værdien af mit vareforbrug fra lagerkonto til driftskonto i forbindelse med fakturering, således at værdien af mit varelager hele tiden er ajourført. På varegrupper har jeg oprettet "forbrugskonto" og "afgangskonto", og i Lagerparametre har jeg "x" i "Bogfør i finans". Det hele har virket fint indtil jeg fornylig var inde at rode med noget vedr. udligning af debitorer, men jeg har åbenbart fået rettet eet eller andet, jeg ikke skulle have gjort. Jeg kan bare ikke finde ud af hvad.
PS:
Den danner godt nok en posteringslinie på finanskontiene, men værdien er altså bare "0". Når jeg opretter fakturaen medtager den godt nok værdien af vareforbruget og udregner dækningsbidraget korrekt.
Med venlig hilsen
tryksen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-03-02 20:01

Surt show, men mon ikke du er havnet i en
forkert gruppe.

mvh
ha

Kommentar
Fra : tryksen

Dato : 15-03-02 20:27

Beklager, jeg troede faktisk at jeg havde stillet spørgsmålet under administrative, jeg har oprettet det i denne gruppe nu.

Tak for vejledningen.
M.v.h.
tryksen

Kommentar
Fra : tryksen

Dato : 19-07-02 19:02

Der er ingen i denne gruppe, der har leveret et brugbart svar. Er der nogen der vil være så venlige enten at komme med svaret, eller fortælle mig, hvordan jeg lukker spørgsmålet????????????

M.v.h.
tryksen

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 01-10-03 15:12

Hejsa

Hvis dit spørgsmålet er besvaret er du så ikke sød at lukke det?

mvh
Ishoey