/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Siemens S 55
Fra : Juvic...
Vist : 341 gange
100 point
Dato : 28-12-03 19:33

hej alle.. Har I haft en god jul ?

Jeg var så heldig af en Siemens S55, som en afløser for min eller så trofaste, men desvære afdøde Ericsson T65. ! Ville egenligt bare lige spørge jer om I ved om det er muligt selv at tage selve covert af. Så man kan rense den for det støv der nu måtte komme ! Og så har jeg læst inde på www.mobilsiden.dk at S55'eren har noget de kalder C-STN farve display... Ved I hvad det er ?

Mvh.
Juvic...

Kommentar
Fra : lars_helle

Dato : 28-12-03 23:56

hej juvic

hvis du tager bag skjoldet af ind til batteriet, ser du nogle små skruer, det er dem der holder den sammen(de kræver et specielt skrue sæt som kan fås hos t-hansen ( www.t-hansen.dk )

det er en skærm med som har specielle farve-muligheder. det er grunden til den flotte grafik der er nogle steder.