/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Birgitta
Fra : emesen
Vist : 257 gange
1 point
Dato : 28-12-03 17:52

Citat
Fra : ram2 Send til en ven Dato : 28-12-03 13:08

Spørgsmål : "Hvornår er man i Kbh."
Hvornår er man i København hvis man tar afsted kl. 8.54???
Ram
1 Kommentar
Fra : bibsamie Dato : 28-12-03 13:09
Når du står af toget og går til første sal.
mvh
Per
1 Accepteret svar
Fra : fridaflip Dato : 28-12-03 13:10
Kors hvor er nemt
Kl. 13.18 ¤¤¤
Frida....
1 Kommentar
Fra : ram2 Dato : 28-12-03 13:11
>bibsamie
Kan det blive lidt mere præcist
Ram
1 Kommentar
Fra : Birgitta Dato : 28-12-03 13:11
Kl. 9.32... Vaff det??
1 Kommentar
Fra : ram2 Dato : 28-12-03 13:12
> Frida
Du ved da bare alting - Det er rigtigt ¤¤¤
Ram
1 Kommentar
Fra : ram2 Dato : 28-12-03 13:12
Tak for svaret fridaflip.
Ram
1 Kommentar
Fra : bibsamie Dato : 28-12-03 13:13
Jeg mener bare at København ligger på første sal når men kommer med toget
per
1 Kommentar
Fra : fridaflip Dato : 28-12-03 13:13
Toget går fra min station ¤¤¤¤¤¤ kl. 8.54 og er i København kl. 13.18
Frida...
1 Kommentar
Fra : Birgitta Dato : 28-12-03 13:13
Tillykke Frida!!!
1 Kommentar
Fra : fridaflip Dato : 28-12-03 13:14
Taark Ram er der mere du vil vide
Frida...
1 Kommentar
Fra : ram2 Dato : 28-12-03 13:16
Åhhhh for helvede - Brianitjuhej hvor det går - Nu har du lidt at hidse dig op over.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Jeg har ikke tid til at lege mere - Jeg skal på rødkålsjagt
Ram
1 Kommentar
Fra : ram2 Dato : 28-12-03 13:18
Frida - Ja meget, men ikke til den pris - Briani falder død om, hvis jeg ødelægger pointsystemet
Ram
1 Kommentar
Fra : briani Dato : 28-12-03 13:27
Ja ja Ramses alla Donkisnot.
Bare forsæt.
Nu leger du jo så godt herinde,ja selv på din ferie kan du ikke undvære kandu.
men når du så godt kan lide stedet,hvorfor forsøger du så på at ødelægge den
Hvis kandu lukkede,så vil du være slem på røven din naive NAR.
1 Kommentar
Fra : ram2 Dato : 28-12-03 13:29
Jubiiiiii - SUCCES -DU hopper lige på limpinden Briansnotdum. Hold kæft du er nem

Ram

1 Kommentar

Fra : fridaflip Dato : 28-12-03 13:30

Rolig Brian - man har kun det skæg vi selv laver (sidder på)
Ska' jeg komme og tage din puls

Frida...

1 Kommentar

Fra : briani Dato : 28-12-03 13:32

Hejsa Frida

Ja gider du det?

Hvornår kan du være her hvis du tager bussen kl 13.35?

Brian

1 Kommentar

Fra : ram2 Dato : 28-12-03 13:32

Briansnotdum

Kandu lukker ikke
Kandu's pointsystem blir ikke ødelagt
Det hedder slemT og ikke slem på røven
"Naive NAR" er en pleonasme - En Nar er naiv.........

Tag nu 4. folkeskoleklasse om igen og så start stille og roligt og arbejd dig op - måske lærer du det

Ram

1 Kommentar

Fra : fridaflip Dato : 28-12-03 13:34

>Brian
Jeg svarer kun på dit sp. hvis jeg får 500 af dine ledige points

Frida...

1 Kommentar

Fra : Bjarne_H Dato : 28-12-03 13:39

> Brian - at du lader dig gå

Pointsystemet her på Kandu - er alt for let at sabbotere - og derfor venter jeg spændt på hvad det nye år bringer fra Kandus side!

Ram gør det ind imellem og jeg har selv mange gange haft lyst til det og du selv har også været lige ved det.

Mvh og og til alle!
Bjarne

1 Kommentar

Fra : ram2 Dato : 28-12-03 13:40

>Brianietellerandet.

Med mit kendskab til Fridas kvalitetskrav, vil jeg tro hun kunne være fremme om 6 - 700 år

Ram

1 Kommentar

Fra : fridaflip Dato : 28-12-03 13:41

Jeps noget i den retning*LOL*

1 Kommentar

Fra : emesen Dato : 28-12-03 13:41

Kbh......................ligger ikke på 1. sal - men på 1. parket.

1 Kommentar

Fra : bibsamie Dato : 28-12-03 13:42

emesen

hvordan kommer du til byen når du kommer med toget til københavn???

per

1 Kommentar

Fra : emesen Dato : 28-12-03 13:47

Jeg kommer ikke med toget - jeg tager med toget. Det er alt for tungt til, at jeg kan komme med det. I øvrigt rejser jeg altid på 1. klasse med toget fra Måløv.

1 Kommentar

Fra : bibsamie Dato : 28-12-03 13:49

emesen

siger du så at du er taget med toget, eller er du kommet med toget når du stod/gik af toget??

per

1 Kommentar

Fra : ram2 Dato : 28-12-03 13:49

S-toget - 1 klasse - Emesen - Du drømmer......

1 Kommentar

Fra : fridaflip Dato : 28-12-03 13:53

Ram få nu hentet det der rødkål - du kan jo tage s-toget

1 Kommentar

Fra : Birgitta Dato : 28-12-03 13:56

Hey frida, hvornår er du så hjemme igen...

1 Kommentar

Fra : fridaflip Dato : 28-12-03 13:58

Se se Birgitta - det kommer jo an på så meget

Frida...

1 Kommentar

Fra : bibsamie Dato : 28-12-03 13:58

er Møløv et trinbrædt eller hva?
per

1 Kommentar

Fra : emesen Dato : 28-12-03 14:03

Ram2 - 1 kommer før 2, så når jeg lader mig tranportere med S-tog, og der kun er een "klasse", må det være 1. klasse.
bibsamie - jeg forlader toget ved ankomst til Kbh. og bevæger mig op fra underetagen ad den "rullende" trappe.
fridaflip - Ram2 kan da ikke tage S-toget og bruge det til rødkål.

1 Kommentar

Fra : Birgitta Dato : 28-12-03 14:10

ååårh, Emesen, lad dog ram tage toget til sin rødkål... Du har da bare godt af at trave turen..

Jo, per, "Møløv" var da vistnok et trinbrædt engang..

1 Kommentar

Fra : emesen Dato : 28-12-03 14:17

MÅLØV - om jeg må be' - er stadig et trindbrædt, og det ligger lidt længere ude, end der hvor kragerne vender.
Ja da, Ram2 må da gerne bruge toget som rødkål, og farven er jo god nok.
Emesen.

1 Kommentar

Fra : bibsamie Dato : 28-12-03 14:17

emesen

hvortil tager du rulletrappen? til kælderen eller til FØRSTE SAL? hvor ligger København SÅ =

mvh
Per

1 Kommentar

Fra : emesen Dato : 28-12-03 14:21

Der går ingen rulletrappe til 1. sal, men kun alm. trapper. På 1. sal er der bl.a. restaurant, men selve banegården ligger i gadeplan.

Denne kommentar kostede lige 50p

1 Kommentar

Fra : bibsamie Dato : 28-12-03 14:28

du kunne da bare lade være med at svare du får alligevel ikke ret.

mvh
per

1 Kommentar

Fra : ram2 Dato : 28-12-03 14:30

>Emesen har altid ret - Så er den på plads - Lær det!!!!

Ram

1 Kommentar

Fra : fridaflip Dato : 28-12-03 14:33

Ihh emesen du er da osse så rar. 50p - Så blir' Ram nok glad når han kommer tilbage med sin rødkål

Frida...

1 Kommentar

Fra : fridaflip Dato : 28-12-03 14:34

Hov der var han jo:oD huskede du rødkålen??

Frida..

1 Kommentar

Fra : bibsamie Dato : 28-12-03 14:37

OK jeg er underdanig denne ene gang.

hvad med de 50 point jeg måtte betale for at få RET

mvh
Per

1 Kommentar

Fra : ram2 Dato : 28-12-03 14:38

Frida - Jaja Det går godt - Der er allerede 3 der har købt sp.... så de er snart ½ hjemme igen - Så kan vi lave et nyt Brianstunt

Ram

1 Kommentar

Fra : emesen Dato : 28-12-03 14:38

Selvfølgelig har jeg altid ret - men det er mest uret.

1 Kommentar

Fra : ram2 Dato : 28-12-03 14:39

Rødkålen - UDSOLGT - Jeg købte noget Brunkål som jeg bleger i klorint og farver med rødbedesaft - Det er der sgu ingen der opdager

Ram

1 Kommentar

Fra : bibsamie Dato : 28-12-03 14:42

det hedder KLORIN

mvh
per

1 Kommentar

Fra : emesen Dato : 28-12-03 14:43

Raaaaaaaaaaaaaaaam2 - du er uforbederlig.

1 Kommentar

Fra : fridaflip Dato : 28-12-03 14:44

Bleget brunkål*LOL* Det er da ikke mere end rimeligt, at folk skal betale for dette tip.

Frida...

1 Kommentar

Fra : ram2 Dato : 28-12-03 14:47

Klorint eller klorin - Ligemeget - det smager hæsligt begge dele - det koster mindst et glas ribsgele og 1 fl. portvin

Ram

1 Kommentar

Fra : emesen Dato : 28-12-03 14:49

Ja det tip er guld værd - så jeg betaler en gang til.

1 Kommentar

Fra : fridaflip Dato : 28-12-03 14:53

Netper efterlyser en opskrift på maskeret laks er det noget du ligger inde med Ram??

Frida...

1 Kommentar

Fra : ram2 Dato : 28-12-03 14:59

Naaaajjjj - Jeg plejer at putte den i en elefanthue, (Maskeret Laks) *LOL*
men det er jo blevet forbudt
Ram

1 Kommentar

Fra : ram2 Dato : 28-12-03 15:01

>Frida

Jeg har tænkt mig at servere enten smørsauce eller persillesovs til flæskestegen ( for at aflede fra evt. klorinsmag) - har du erfaring for hvad der er bedst??

Ram

1 Kommentar

Fra : Bjarne_H Dato : 28-12-03 15:02

Alletiders - jeg mangler noget hvidkål, men har rødkål så jeg tror jeg prøver med klorin

>Ram - husk lige at oprette et tip

Det var godt jeg købte dette spørgsmål - nu vil jeg bare håbe på, at jeg har noget klorin

1 Kommentar

Fra : fridaflip Dato : 28-12-03 15:04

Hov!! hvordan kan du vide, at jeg ALTID serverer smørsauce til flæskesteg
Nå pyt med det - den med brunkålen har jeg lige lagt ud som et tip

Frida...

1 Kommentar

Fra : ram2 Dato : 28-12-03 15:04

Bjarne.

Du kan bruge Toiletrens i en snæver vending, men det gir altså en ret FRISK smag.

Ram

1 Kommentar

Fra : ram2 Dato : 28-12-03 15:05

Bjarne

Jeg skal dælme ikke lave noget tip - Briantjuher den nemme tror bare jeg laver gas - og den går ikke

Ram

1 Kommentar

Fra : ram2 Dato : 28-12-03 15:07

Frida.

Jeg ved jo du er en stor nyder af gastronomisk korrekt mad - kompromisløs til det neurotiske, så den var oplagt...

Ram

1 Kommentar

Fra : fridaflip Dato : 28-12-03 15:11

Tippet gir' heller ikke særlig godt - kan jeg se

1 Kommentar

Fra : ram2 Dato : 28-12-03 15:13

Frida - Du er fan... en NØD

Ram

1 Kommentar

Fra : Bjarne_H Dato : 28-12-03 15:15

Ok - jeg har lige set Fridas tip - jeg forstår bare ikke, at det fra 3 har fået 0 stjerner - jeg ville da give det 5 stjerner

Nu er der endelig et godt tip og så bliver det uretfærdigt vurderet

Bjarne

1 Kommentar

Fra : fridaflip Dato : 28-12-03 15:17

Syns' du virkelig
Hyg jer - skal på job vil jo ellers meget hellere lege med jer

Frida...

1 Kommentar

Fra : ram2 Dato : 28-12-03 15:19

Bjarne - verden er uretfærdig - de gode blir altid overset.

Vi savner dig allerede Frida ¤¤¤ Kig ind når du får tid

Ram

1 Kommentar

Fra : Bjarne_H Dato : 28-12-03 15:23

God arbejdslyst - jeg er også blevet træt nu - så jeg tror jeg tager en slapper i sofaen

Og til lykke med de 85 point for tippet

Bjarne

1 Kommentar

Fra : ram2 Dato : 28-12-03 15:23

Hmmm - nu vil jeg gå ud i Cousinen og pille ved svinet - og rødhvidsbrunkålen

Tak for nu - Ret hyygggggeligt - ses senere ???? Og Brianbimmelim - tak fordi du hoppede på - det gjorde det til en FIN dag

Ram

1 Kommentar

Fra : Bjarne_H Dato : 28-12-03 15:29

Ok - selv tak for nu - ja ret hyggeligt; men sofaen kalder - er træt af alt det skriveri og grineri

Mvh
Bjarne

1 Kommentar

Fra : emesen Dato : 28-12-03 16:18

Festlig tråd
Emesen.

Emesen, du har følgende muligheder

Dette spørgsmål er besvaret.

Dette spørgsmål er blevet besvaret af fridaflip, men du har stadigvæk mulighed for at skrive et indlæg.

Abonner på spørgsmål

Vil du have at vi sender dig en e-mail, når der er nye indlæg?
Ja tak, send mig en e-mail når der kommer nye indlæg.

--------------------------------------------------------------------------------

Copyright © 2000-2003 kandu

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 17:55

>Emesen - Hov det er SNYD Nu får jeg ingen returpoint din Måløvbonde.

Nå det kan osse være ligemeget, så skal jeg ikke døje med at komme af med dem igen

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 17:57

Har foresten fået 5 x 50 point - så jeg kan jo ikke få flere - Du er tilgivet

Ram

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 11 point
Dato : 28-12-03 18:08

Okay, tak skal du ha, emesen.. Man kunne åbenbart ikke lave et link...
Mennøø, hvis du har fået 5x50 p ram, skulle spørgsmålet så ikke være åbent igen??
Jeg prøver lige...

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 28-12-03 18:10

Næh!, det var detikke.

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 28-12-03 18:37

Desværre nåede jeg ikke, at samle al teksten inden der blev kaldt til skafning.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-12-03 18:39

Ram2 - jeg er glad for, at være tilgivet, men du er jo så rar!!!!!!!