/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Startside
Fra : mkkp
Vist : 680 gange
15 point
Dato : 15-03-02 18:23

Jeg har stofanet som startside,men hvergang jeg starter internettet op, fremkommer
der en anden side.
Det er en som hedder www.mycpworld.com,men heldigveis kommer SIDEN KAN IKKE VISES frem, da jeg til min gru har fundet ud af at det er en childpaysite!!!!!!!
Det har jeg fundet ud af ved at benytte onlinesupport, hvor jeg læste nogle engelske
indlæg,for der har man åbenbart også problemet.
Men de råd de kom med der, kunne jeg ikke rigtigt bruge, fordi det var ting,som jeg har prøvet.
Da vi har børn i huset er jeg selvfølgelig interesseret i at komme af med den.HJÆLP

Kommentar
Fra : mkkp

Dato : 15-03-02 18:36

Desværre det har jeg prøvet DET HJÆLPER IKKE

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-03-02 18:22

"mkkp" <mkkp.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:_Xpk8.2502$FT.128706@news010.worldonline.dk...

> Men de råd de kom med der, kunne jeg ikke rigtigt bruge, fordi det var
> ting,som jeg har prøvet.

Og det var?

Vh
Peter

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-03-02 18:44

"Peter Hindsgaul" skrev d. 15-03-02 18:22 dette indlæg :
> "mkkp" <mkkp.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:_Xpk8.2502$FT.128706@news010.worldonline.dk...
>
> > Men de råd de kom med der, kunne jeg ikke rigtigt bruge, fordi det
var
> > ting,som jeg har prøvet.
>
> Og det var?
>
> Vh
> Peter
>
> Det var at benytte Funktioner/Internetindstillinger og derved skrive
den side jeg vil
bruge som startside og det er jeg helt med på,men hvergang jeg
starter internettet
op kommer den side fram igen som startside selvom jeg ændrede den til
en anden inden jeg gik ud!

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 15 point
Dato : 15-03-02 20:09

Hmmm det virker som om at du er så uheldig at MSIE skal reinstalleres. Det kan også være, at du har fået lagt en genvej i start eller en service som automatisk starter denne side op...
Jeg ville overveje at reinstallere maskinen ud fra en backup, da du så er på sikker grund og derefter installere noget software som begrænsede adgangen til din maskine fra de websider som i besøger...

Kommentar
Fra : kjeldgaard

Dato : 15-03-02 20:13

Hej mkkp,

Du kommer vel ind på Stofanets logonside i første omgang, for ellers har du jo ikke adgang til internet?

Hvis du automatisk skifter til noget der hedder www.mycpworld.com og ikke kan slippe af med det, kan du med fordel gå ind på www.stofanet.dk og skrive en mail til stofanets teknikere og forhøre dig herom. De har faktisk en ret imødekommende support.

Du er opmærksom på, at for ca. 1½ måned siden, introducerede stofanet deres nye portal http://comhjem.dk ved blot at viderestille logonsiden til comhjem.dk ??
Vi glippede et par gange med øjnene de første par gange, for hvad fa...... skete der? Vi havde (med skam at melde) ikke læst Stofanet´s mails ordentlig, for de havde faktisk varslet om nyheden. Viderestillingen sker uden vores aktive medvirken og muligvis er det denne viderestilling, som glipper hos dig? Det er da værd at forhøre sig om.

mvh kjeldgaard

Kommentar
Fra : kjeldgaard

Dato : 15-03-02 20:13

Hej mkkp,

Du kommer vel ind på Stofanets logonside i første omgang, for ellers har du jo ikke adgang til internet?

Hvis du automatisk skifter til noget der hedder www.mycpworld.com og ikke kan slippe af med det, kan du med fordel gå ind på www.stofanet.dk og skrive en mail til stofanets teknikere og forhøre dig herom. De har faktisk en ret imødekommende support.

Du er opmærksom på, at for ca. 1½ måned siden, introducerede stofanet deres nye portal http://comhjem.dk ved blot at viderestille logonsiden til comhjem.dk ??
Vi glippede et par gange med øjnene de første par gange, for hvad fa...... skete der? Vi havde (med skam at melde) ikke læst Stofanet´s mails ordentlig, for de havde faktisk varslet om nyheden. Viderestillingen sker uden vores aktive medvirken og muligvis er det denne viderestilling, som glipper hos dig? Det er da værd at forhøre sig om.

mvh kjeldgaard

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-03-02 21:05

"mkkp" <mkkp.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:8gqk8.2508$FT.129835@news010.worldonline.dk...
> >
> > Det var at benytte Funktioner/Internetindstillinger og derved skrive
> den side jeg vil
> bruge som startside og det er jeg helt med på,men hvergang jeg
> starter internettet
> op kommer den side fram igen som startside selvom jeg ændrede den til
> en anden inden jeg gik ud!

Check din genvej.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Windows ICS, XP tips, Fjernstyring af PC m.m.:
<http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/>
!-! Remove _X_ from Email address