/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kontakt
Fra : ockendon
Vist : 391 gange
50 point
Dato : 28-12-03 16:34

hvordan kommer man i kontakt med enkelte personer på kandu?

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 60 point
Dato : 28-12-03 16:37

Hej med dig - det gør du nemmest ved at oprette et spørgsmål og i seneste 25 lade det fremgå HVEM du henvender dig til - f.eks "ockendon - læs venligst her"

Derudover har enkelte i deres profiler skrevet en mailadresse som man kan henvende sig på - men det er vist de færreste. Der findes ikke andre måder at gøre det på....

Godt Nytår

Karina

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 28-12-03 16:37

det kan du ikke... medminder vi uddeler aderesser eller tlf numre etc.
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 28-12-03 16:39

se, det var jo også noget af det jeg selv kom frem til - hvor er jms???

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-12-03 16:45

Ikke alle kigger på "seneste 25", så brug evt. kategorien MS Windows og søg ham der.
Kategorien er her:
http://www.kandu.dk/dk/emne/30701
Emesen.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 28-12-03 16:48

Jooo jms gør - han tjekker vist rimeligt ofte seneste 25 - *GGG
men ellers er det da rigtigt nok emesen at ikke alle kigger der.

Karina

Godkendelse af svar
Fra : ockendon

Dato : 28-12-03 17:05

Tak for svaret Fnollerpige.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 28-12-03 17:10

<<ockendon
Jeg er lige her, hvad ønsker du

jms

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 28-12-03 17:17

<<ockendon
Jeg bliver nød til at smutte, vi får gæster, og jeg skal til kødgryderne
Hvis du læser dette, så læg en besked her, og jeg vil vende tilbage.

mvh
jms

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 28-12-03 20:33

Hvad skal vi spise? (Hmmmm)

prøv:
tfm@murga.no

så må vi se hvorhen vi kommer..