/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
unlock kode til 3210??
Fra : jimboboy
Vist : 410 gange
100 point
Dato : 15-03-02 17:47

Jeg har hørt noget om at der findes standart koder til at unlock nokia 3210, Så den kan bruges til alle teleselskaber. Hvor kan jeg finde en sådan kode??

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-03-02 19:32

Hvad tror du selv?
"jimboboy" <jimboboy.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:vqpk8.1027$ZI6.129352@news000.worldonline.dk...
> Jeg har hørt noget om at der findes standart koder til at unlock nokia
> 3210, Så den kan bruges til alle teleselskaber. Hvor kan jeg finde en
> sådan kode??
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 100 point
Dato : 15-03-02 20:05

Det eksisterer IKKE, ellers var der jo intet formål med at have pinkoder, til åbning af telefoner liggende hos telefonselskaberne....

Den varierer hver gang du skifter til en anden telefon. At man så ad andre veje kan fjerne den er en helt anden snak.

Kommentar
Fra : romio

Dato : 05-05-02 20:45

Der findes ingen standart kode til at låse en mobil op med. Men det kan sagtens lade sig gøre med et data kable, og noget software. Datakablet kan købes hos Thansen for få hundrede kroner... (www.thansen.dk)