/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
http://www.kandu.dk/dk/tip/6118
Fra : h_blunck
Vist : 486 gange
85 point
Dato : 28-12-03 15:14

Påvirker blegning af brunkål i klorin ikke smagen af dit "kopi-rødkål"....

Frida, du skal have 85 points i årets "nytårs-humør"

Godt nytår til alle...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 15:29

>h_blunck

Ja hun er gastrofantastisk - Hun skulle ha' en kok (morgenkok) til oplæring...

Ram

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 28-12-03 15:39

Hvor kan man købe brunkål??

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 95 point
Dato : 28-12-03 15:46

>Grethes

*LOL* Hos din sædvanlige grøntdealer - Hvis han er af udenlandsk herkomst, så ber du bare om et brunkålshoved - uden at grine - Han siger med garanti - Ohh den lige udsolgt - jeg ikke har flere i da - men i morgen....

Ram

Godkendelse af svar
Fra : h_blunck

Dato : 28-12-03 15:56

Tak for svaret ram2.

Du vandt sg* pointsene. Fed humor. Godt nytår til alle....

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 16:04

>h_blunck

Jeg troede Frida skulle ha' dem - Nu blir hun fan... stiktosset på mig

Men tak..... Og godt nytår til dig ligeså

Ram

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 28-12-03 16:22

Det var også tanken, men hun gad vist ikke skrive -- og med den kanonhumor du havde på der, tror jeg hun forstår at tilgive...

Glæder mig til samme humor i 2004...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-12-03 16:30

Nu bli'r det først rigtigt morsomt, for jeg var da ikke klar over, at man ikke kan købe brunkål. (har lige spurgt min kone - hun griner endnu)
Nå - men det er rart at lære noget nyt.
Emesen. ( )

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-12-03 19:19

Kors hvor uretfærdigt. Jeg er på job og opdager mit tip under de seneste 25.
Ram din skid - skulle jeg ikke ha' haft de 85 point?
Nå okay så pyt da. Egentlig var det jo dit tip - du gad bare ikke besvære dig med at skrive det

>Henrik
Smagen af klorin dæmper du bare med noget rødkålsessens

emesen du spørger lige konen om den essens ikk

Frida (tager lige pulsen) Jow Jow - jeg er her skam endnu

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-12-03 19:26

Tag nu en kittel på der er lang nok, så du ikke ødelægger måleresultaterne, ikk Frida
Og jeg spørger ikke om mere i dag - har fået nok viden.
Emesen. ( )

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-12-03 19:41

Hihi emesen. Min kittel længde påvirker vist ikke min egen puls Ja for det var altså den jeg talte om*GG*

Syns' nu godt du kan udfritte konen ang. madlavning. Noget siger mig, at det ikke er din stærke side du indfinder dig vist bare når klokken ringer ikk??...........

Frida...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-12-03 19:48

Jeg er god til at dække bord.
Rigtig god til at tørre af. (opvask)
Det kan stadig ses på gryden da jeg forsøgte, at koge kartofler.
Når vi har gæster til grill, er det en af gæsterne som ordner bøfferne. (det vil de så gerne)
Emesen.