/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kun til Bjarne_H - Køb det ikke !!!!!!!
Fra : ram2
Vist : 485 gange
500 point
Dato : 28-12-03 12:41

Hej igen Bjarne - så er de klar til dig og tak for hjælpen.

Og ved du hvad - hvis moral er godt, så må dobbeltmoral jo være dobbelt så godt - op i revyen med de point - du skal bare ha dem Basta.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-12-03 12:43

Aiijjj det er bare for trææææls ikke at hedde Bjarne

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 12:45

Jaaa - Lille Frida - Lidt handicappet er du. Men nu er jeg jo godt på røven hvis ikke Bjarne dukker op - så er der jo "kun" dig tilbage

Men det gør han.

ram

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 510 point
Dato : 28-12-03 12:46

Hej igen Ram!

Jeg takker mange gange!

De luner jo - og jeg er jo også ved at blive skubbet ud af top10

Det er jo også herligt, at nogle sætter pris for hjælp - så nogle flere af din type

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-12-03 12:47

Æu!! så håber jeg da bare, at jeg render ind i ham Stalk - han er nemlig søøød

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 12:49

*LOL* Flere af min type....... Du godeste - Så var der vist nogen der ville slå en kølbøtte, og en enkelt der blev betænkelig.

Det er dine

Surt show Frida - Vil du meget gerne ha 500 stærke, så sig noget jeg skal spørge om, så svarer du bare ...........

Ram

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 12:50

Tak for svaret Bjarne_H.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 28-12-03 12:50

Ja men det er da heller ikke så dårligt at hedde Frida - vel

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-12-03 12:51

Jeg kan svare på togtiderne til København

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 12:52

He he - Frida er da et sødt nick - Hun vil bare så gerne ha point, det pus.. Men hun kan ikke få hver dag.....

Ram

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 28-12-03 12:55

Selv tak

Det med din type - ja der er nok nogen der er ved at falde på r.... men det må de om

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-12-03 13:04

>Bjarne - det er helller ikke noget der generer mig synderligt - Men jeg er ikke sikker på der var plads til 2 af min slags alle steder ¤¤¤

>Frida - Du må da godt få lidt point - Om ikke andet så for at irritere Brianetellerandet Så jeg laver et sp. der hedder "Hvad tid er man i Kbh, hvis man tar' afsted kl 8.54"

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-12-03 13:09

*LOL* Ja lav for fan... lidt ballade Uha skynder mig lige på nettet......

Frida...