/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
unlock 3310
Fra : kaerby
Vist : 528 gange
20 point
Dato : 28-12-03 11:54

hejsa alle
når vi nu har nogle af landets bedste unlocker her, syntes jeg det er lidt mærkeligt at man ikke kan få et klart svar på spørgsmål,
jeg har det samme problem som mange andre, jeg har en 3310, et kabel fra T hansen og en ½ milion unlock programmer,
hvoraf de fleste siger at der mangler noget eller at der er fejl i det,så jeg kan ikke finde et der kan låse mobilen op,
er der ikke en der har prøvet hvor det er lykkes, som vil fortælle mig hvilket program og hvordan,
mobilen er låst til debitel.
på forhånd tak
kaerby

Accepteret svar
Fra : soll

Modtaget 30 point
Dato : 28-12-03 12:06

du skal bare hente det program her det er helt gratis. EepromTools3,1.zip
det tager alle dtc3 telefoner.

http://www.sitecenter.dk/unlock-nokia/nss-folder/mappe/

håber du får glæde af det.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 28-12-03 15:50

3310 er ikke dtc3 telefon

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 28-12-03 16:38

Til DrOzie

Nu er det 2. gang du er misinformeret...
En 3310 er en DCT3 telefon.. Det har den alle dage været og det vil den blive ved med...
en 3510 er en DCT4 telefon.. Denne forskel er vigtig at kende når man låser telefoner op...
Så undersøg venligst hvad der er du snakker om inden du vildleder flere folk..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 28-12-03 16:48

ok sorry hello.dk ;-(

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 28-12-03 16:52

Det hedder helloo.dk

>>>>Det var nu kun ment i sjov!!<<<<<
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : kaerby

Dato : 28-12-03 17:10

takker soll mange gange, det virkede,,
jeg håber at andre vil følge hans venlighed og ikke tænke i penge,
venlig hilsen kaerby

Godkendelse af svar
Fra : kaerby

Dato : 28-12-03 17:14

Tak for svaret soll.
rart at se at nogen vil hjælpe, uden at tænke på penge.
kaerby

Kommentar
Fra : soll

Dato : 28-12-03 19:47

det glæder mig at det virked.

hilsen sol. http://www.sitecenter.dk/unlock-nokia/