/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Brugt Grand Cherokee 5.2 V8 en god ide?
Fra : Tracer
Vist : 634 gange
220 point
Dato : 15-03-02 15:02

Jeg har kigget på en Grand Cherokee 5.2 V8 fra 93 på gule plader(Momsfri) til 99.800. Den har kørt 120.000 km, og er ellers meget pæn og velholdt.

Jeg er selvfølgelig klar over at ved købet af en sådan bil, så stiger ens benzinomkostninger drastiskt. Men nu vi kører kun ca : 12.000 om året, men ønsker en større bil med masser af komfort, og det må jeg sige at denne har.

Jeg er også klar over at evt. rep regninger vil være lidt højerne end på vores Renault Clio 1.2 RN 99.

Mit spørgsmål er er der nogle problemer ved denne bil, jeg syntes ellers at der har været nogle artikler om vognen, som ikke precist roser den til skyerne, er der noget om snakken?

Syntes i ellers at prisen er ok ?

Skal jeg be om en FDM test før købet?

Ville blive meget glad for et hurtigt svar, da det er noget vi måske skal gøre noget ved, indenfor de næste par dage.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-03-02 15:42

Tracer <Tracer.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:H%mk8.970$ZI6.124527@news000.worldonline.dk...
> Jeg har kigget på en Grand Cherokee 5.2 V8 fra 93 på gule
> plader(Momsfri) til 99.800. Den har kørt 120.000 km, og er ellers meget
> pæn og velholdt.
>
Det kunne måske blive et problem at få en billig kaskoforsikring til sådan
en svend.Den er driftsikker nok men havner den på et værksted skal du nok
regne med 5 gange så dyre regninger som du fik på din Renault, men den er
også mindst 5 gange sjovere at køre i.
En FDM attest + 12 måneders 100 % garanti dækkende overalt i Europa ville
være en god ting at få med i handelen

Mvh.Finn

Kommentar
Fra : guffy

Dato : 17-03-02 12:02
Kommentar
Fra : PSN

Dato : 18-03-02 10:35

Tak for henvisningen og hjælpen med at finde fram til nogle svar.

Mvh,

Tracer

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 220 point
Dato : 14-07-02 06:47

Hvis spørgsmålet er løst må du gerne være sød at lukke dette ??