/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Formateret = IE6 virker underligt!!!
Fra : Marcoer
Vist : 219 gange
20 point
Dato : 27-12-03 22:48

Hejsa Folkens!

Jeg har lige et lille problem!!! for noget tid siden formaterede jeg min pc og da jeg havde gjort det installerede jeg IE6. Efter det kan jeg ikke se billeder på hjemmesider f.eks bilzonen hvis jeg søger efter en bil, og prøver at holde markøren over det søgte ,kan jeg ikke se noget billede!!! Jeg har også haft problemmer med mit Nordea netbank!! der kan jeg ikke afsende sms´er!!! skal jeg opdaterer noget java eller hvordan?? Er der nogle som kan hjælpe mig?

Jeg kører WIN98SE
og Java VM 1.1.4 (build 5.0.3810)

På forhånd tak!!

Marco

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-12-03 00:12

Prøv at hente Avant Browser på Google og installer den den er meget bedre og hurtigere end ie 6 MVH SUNE

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 28-12-03 00:14

her er det java du mangler at få installeret http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp Men hvorfor køre du 98 SE?

Kommentar
Fra : Marcoer

Dato : 28-12-03 01:02

Hmm Avant browser siger det samme som IE6!! Javaen er hentet og det virker ikke!!! (Ret underligt) andre som kan hjælpe?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-12-03 01:06

Prøv at gendanne fra for du lavede ændringer Mv SUNE

Kommentar
Fra : technet

Dato : 28-12-03 03:00

måske skal du hente denne fil msjavx86.exe på
http://www.testby.dk
også selvom du køre win98se, det er sikkert fordi du har installeret ie6

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-12-03 11:05

Har du prøvet at Gendanne systemet ????

Kommentar
Fra : Marcoer

Dato : 28-12-03 12:02

Jeg har prøvet at gendanne systemet og det virker ikke. Filen msjavx86.exe er også installeret men det virker heller ikke!!!! Jeg prøver bare at formaterer også må vi jo se!! Men tak for de gode indlæg!!!!

Marco

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 04-02-04 13:09

Prøv at gå ind i <funktioner < internetindstillinger< beskyttelse af personlige indstillinger her skal sikkerheden stå til mellem. Ikke høj så blokerer du for meget bl.a. vedhæftede filer. Har selv haft det problem

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-04 01:42

Hvordan kan det være man bruger andres tid uden at gide at Lukke spørgsmålet??? Underligt Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-04-05 00:13

Skal du ikke have lukket dit spørgsmål ?? Mvh sune