/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
mpeg til vcd
Fra : lars_helle
Vist : 698 gange
20 point
Dato : 27-12-03 22:39

Hej

er der nogen mulighed for at jeg kan lave min mpeg videoer om til vcd så jeg kan se mine musikvideoer på min dvd?

(max point for den hjælp der er bedst)

hilsen lars

Kommentar
Fra : technet

Dato : 27-12-03 23:10

alt hvad i der arbejder med
dvd ; vcd ; svcd ; film og diverse

så findes alle de svar her
http://www.dvdrhelp.com

Accepteret svar
Fra : dr0zie

Modtaget 30 point
Dato : 27-12-03 23:18

Når du har filmne som mpeg så kan du bare bruge nero og så brænde dem over som svcd eller vcd det kræver bare det er mpeg og hvis det ikke er mpeg men avi så skal du converte avien til mpeg med TMPGEnc

Dr0zie

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 28-12-03 00:18

Det super ultimative program, som du skal have fat i er: Nero.Burning.ROM.v6.0.0.15.Ultra.Edition. Det er det lækreste program at bruge. Desuden skal du i nogle tilfælde bruge en avi/mpeg-splitter, begrund af størrelsen på filmene. De programmer er temlig nem at finde på nettet :)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-12-03 09:23

lav den i movi maker2 i HighMAT format når filmen/videoen er færdig får du mulighed for at gemme den på CD,jeg ved ikke om du har hentet den nye opdatering på winupdate der handler om HighMAT.
Åben movie maker>hjælp,her er også et link>
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/consumelectronics/highmat.aspx
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-12-03 09:29

du kan prøve at lege det færdige resultat er kun en kopi af dine originale
videoer

Godkendelse af svar
Fra : lars_helle

Dato : 29-12-03 00:05

Tak for svaret dr0zie.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 29-12-03 00:24

selv tak du