/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
styresystem til pocket pc fra HP
Fra : sidseldk
Vist : 454 gange
220 point
Dato : 27-12-03 20:30

Jeg har fået en ipaq pocket pc h1940. På en eller anden måde er jeg kommet til at slette styresystemet, så nu kan jeg ikke køre de rigtige programmer der hører med, de ligger på en cd. Jeg har ledt på nettet, også på HP`s side uden at finde noget. Support kan jeg ikke få før på mandag, men der er længe til. Er der nogen der kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 27-12-03 21:11

Prøv at trykke på Reset knappen (sidder på ældre modeller af HP jeg har haft bagpå).

Hvis ikke det hjælper, kan du finde yderligere info ved at kaste et blik på http://h10010.www1.hp.com/wpa/vac/genPage.do?vacpage=pocketpc/faq_h1940_1930.vad&wf=WF05a&segment=sm&country=us&lang=en&fpoid=215348-64929-215381-314903-f42-322904

Instant support fås på http://instantsupport.hp.com/euserv/jsp/regionselection_frame.jsp?origin=di

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 28-12-03 00:25

hehe, de typiske kagetryk kende jeg så udemærket. Det der er med pocket pc'er er, at på rom'en af din pocket pc er styresystemet gemt. Ergo kan du ikke bare "slette" det. du kan lave kage i systemet, ja, men ikke slette den. Det du skal, er at du skal foretage det der hedder et "hard reset" altså starter helt forfra. Du skal holde hver af de to yderste knapper (foran på pocket pc'en) nede, samtidigt med at du holder reset knappen inde i ca 10 sekunder. Hvis ikke det lykkedes for dig, så skal du blot lade den løbe tør for strøm. på den måde laver den nemlig også en hard reset.

Gød fornøjelse :)

Kommentar
Fra : sidseldk

Dato : 28-12-03 01:02

Hej Misteryman
Jeg siger dig mange tak for din hjælp, du kom lige med det guldkorn der klarede mit problem. Nu har jeg brugt 2 dage og næsten natten med, hvor jeg ikke kom nogen vegne, men vupti på 10 sek. var jeg og min pocket pc perlevenner igen..
Så rigtig godt nytår til dig, det har du fortjent.
Hilsen Sidseldk

Accepteret svar
Fra : Misteryman

Modtaget 220 point
Dato : 28-12-03 01:34

he he. det var så lidt. Og kun to dage? Jeg var en uge om at finde ud af det lille trik*GG* Men i lige måde. Hvis du så bare bare ville forære de points, så ville det blive perfekt

Godt nytår :)

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 28-12-03 01:40

Hej Misteryman

Reset var jo løsningen....

Godt nytår...

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 28-12-03 01:50

jow jow, men du glemte at give mig de points, som høre med ;)

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 28-12-03 01:57

Misteryman -- se lige hvem der lige skrev, og hvad samme afsender skrev kl. 21:11. Eneste fejl var at reset-knappen ikke sad bagpå på de nye der her omtales.....

Godkendelse af svar
Fra : sidseldk

Dato : 28-12-03 01:57

Tak for svaret Misteryman.

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 28-12-03 02:02

He he var så lidt.