/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ps2 spil
Fra : frederikshavn
Vist : 427 gange
50 point
Dato : 27-12-03 18:00

Ved ik' lige om der her spørgsmål hører til her,men jeg prøver
jeg har låne et spil af en ven,som hedder getaway,det er en bin fil,og det er til ps2,mit spørgsmål er,kan jeg spille det på min pc,og er der et pgr.som man skal bruge for at det virker til pc,har xp pro som os

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 27-12-03 18:01

Man kanikke udmiddelbart sætte skiven i computeren og spille det men skulle da mene at det kunne laves på en eller anden måde!

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 27-12-03 18:05

Mine sønner som spiller PS2, siger klart nej, det kan du ikke.

mvh
jms

Kommentar
Fra : technet

Dato : 27-12-03 18:32

hvorfor ikke der er da lavet emulator til sådan noget
f.eks programmet bleem
http://www.emuuniverse.com/sony/bleem.htm

og der er mange flere på internettet af den slags

søg selv

Kommentar
Fra : cocacolasang

Dato : 27-12-03 18:49

d kan man godt. Du kan hente et program til at omformulere med.

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 27-12-03 19:07

til technet
Jeg har prøvet det link du skrev,men når jeg vil starte det op,får jeg en meddelse om at det ikke er et gyldigt win32program

Accepteret svar
Fra : technet

Modtaget 60 point
Dato : 27-12-03 19:48

du kan prøve nogle af disse , men jeg tror nu nok at det er til win 98 men man kan jo køre prog kompatibel med win 95 98
men der findes emulator
http://www.insanely-great.com/reviews/cvgs.html

http://osiedle.comar.com.pl/~an/psx/emulator/

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 27-12-03 20:04

Tak for svaret technet.