/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Sletning af mails i Outlook Express
Fra : AnneM
Vist : 379 gange
50 point
Dato : 27-12-03 15:23

Jeg har i min indbakke i Outlook Express 6 - to mails som jeg ikke kan slette.
Hverken ved at markere dem og trykke på sletknappen eller ved at høreklikke.
De er helt fastlåste - jeg kan hverken åbne eller flytte dem.

Andre mails i min indbakke kan jeg sagtens slette, åbne osv.

Hvordan sletter jeg de to "fastlåste" mails ??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-12-03 15:39

De må være en slags virus, har du tjekket.
Prøv at se om de kører i hukommelsen, ved at trykke ctrl+alt+delete og så se i processer?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : xou

Dato : 27-12-03 15:46

prøv i fejlsikker tilstand>f5 eller f8 under start af pc.

Kommentar
Fra : AnneM

Dato : 27-12-03 15:48

Har en meget effektiv virus scanner - og den har ikke fundet noget. Mht. at kigge under processer kan jeg ikke gennemskue om der gemmer sig noget der.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 27-12-03 16:01

det kan osse være spiware,der gør det,hens adware her til at fjerne det med fra internettet.
Ad-aware 6 Standard Edition
Citat
Ad-aware har förmågan att göra omfattande sökningar på hårddisken, i minnet, i register samt på flyttbara och optiska enheter efter känd datautvinning, aggressiv reklam och spårningskomponenter.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 27-12-03 16:02

glemte lige hvor du kan hente det fra:
http://www.lavasoft.de/default.shtml.sv

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 60 point
Dato : 27-12-03 16:14

Om ikke andet kan du slette de to mails med dr. delete,
som du kan hente her: http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm
(Rul lidt ned på siden).

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-12-03 16:15

Overskriften lyder: "Nu bestemmer DU, hvilke filer der skal slettes".

Godkendelse af svar
Fra : AnneM

Dato : 27-12-03 17:28

Tak for svaret Rellom.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-12-03 18:24

Selv tak.