/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
GODT OPTRÆK!
Fra : Mr.Stock
Vist : 404 gange
70 point
Dato : 15-03-02 11:47

Dav..
ja nu venter jeg bare på mit 70 ccm TP cylinder kit fra Scooter-Attack, jeg bestilte det tirsdag!!

1) hvor lang vente tid er der fra Scooter-Attack!!??

2) jeg fatter ikke en skid om knallerter, så jeg tænkte på om det kan betale sig at gi 600,- for montering af mit Cylinder hos min Lokale Aprilia-pusher!! eller er det ik så svært, hvis jeg følger hans: http://home.worldonline.dk/~rwerner/ forklaring af montering, under "tun" også "85 km/t"??? eller kander i et billigere sted at montere det, jeg bor i SLagelse(vestsjælland)

3) okay, jeg har fjernet skiverne, blindrøret og har 5 grams ruller på(er det ik godt nok?).. når jeg så for min tp Cyl på.. hvordan er optrækket så?? og jeg regner nok med at købe HEBO's komplete variomaticsæt og sætte 4.1 grams i.. hvis optrækket stinker!! HVIS det hellere ik bliver bedre af det.. hva gør jeg så??

4) og hvorfor passer de opstillede hastighedsmålere ikke??? (eller hvor galt viser mit speedo, ska jeg regne med 5 km/t mindre eller passer mit speedo??

5) hva dyse# tror i vil passe bedst?? til min SONIC??

6) hvor kan man finde en blanksort spoiler fra rally til min sonic?? og nej ikke i den blå avis og nej ik på knallert.marked.dk!!!

7) hva er det for nogle pærer og hvor mange pærer er det der sidder og lyser i mit instrumentbræt?? (jeg ska skifte dem til røde!!!!!)

men på forhånd tak!!

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 70 point
Dato : 15-03-02 13:30

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> wrote in message
news:w8kk8.931$ZI6.120940@news000.worldonline.dk...
> Dav..
> ja nu venter jeg bare på mit 70 ccm TP cylinder kit fra Scooter-Attack,
> jeg bestilte det tirsdag!!
>
> 1) hvor lang vente tid er der fra Scooter-Attack!!??
>

Det svinger lidt. Har fået stumper der fra 3 gange. 1 gang gik der næsten 3
uger. 2. gang 1uge 3. 2 uger

> 2) jeg fatter ikke en skid om knallerter, så jeg tænkte på om det kan
> betale sig at gi 600,- for montering af mit Cylinder hos min Lokale
> Aprilia-pusher!!

Det er ikke svært at skifte selv. Men 600 kr. er billigt sluppet. Fordi hvis
du ikke får lavet det ordenligt selv kan det blive meget dyrt. En låsering
der ikke sidder ordenligt som ryger ud = ny cylinder (eller måske en
opboring Det kommer an på hvilken foring der sidder i cylinderen) nyt
stempel og hvis du er regtig uheldig en ny krumbasse eller en pejlestang.

> 3) okay, jeg har fjernet skiverne, blindrøret og har 5 grams ruller
> på(er det ik godt nok?).. når jeg så for min tp Cyl på.. hvordan er
> optrækket så??

Det kommer helt an på hvilken ruller der ryger i. Prøv dig frem

> 5) hva dyse# tror i vil passe bedst?? til min SONIC??
>
Det kommer helt an på hvordan scooteren tager gas. Du kan læse omkring dyser
på motoline's hjemmeside. http://www.motoline-racing.com/tuning.htm prøv at
læse dette.

> 7) hva er det for nogle pærer og hvor mange pærer er det der sidder og
> lyser i mit instrumentbræt?? (jeg ska skifte dem til røde!!!!!)
>
Har du ikke en manual til din scooter der i kan du se hvormange pærer der
sidder. Ellers adskil lygten så kan du se det.

Mvh. Thomas

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-03-02 01:29

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> wrote in message
news:w8kk8.931$ZI6.120940@news000.worldonline.dk...
> 6) hvor kan man finde en blanksort spoiler fra rally til min sonic?? og
> nej ikke i den blå avis og nej ik på knallert.marked.dk!!!

Jeg har en... 50 kr + porto og den er din...

der er ikke beslag med...

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 17-03-02 12:56

OKAY!!!! vi snakkes videre over min E-mail.... Dieselboy2001@ofir.dk!!! =o)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-03-02 19:18

> Jeg har en... 50 kr + porto og den er din...
>
> der er ikke beslag med...

@Søren Nielsen->
Jeg vil gerne købe din spoiler. Jeg vil endda gi' en 100 + porto for
den. Mail lige til mig hvis det er muligt...

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-03-02 09:10

> 7) hva er det for nogle pærer og hvor mange pærer er det der sidder og
> lyser i mit instrumentbræt?? (jeg ska skifte dem til røde!!!!!)

Hmm... Hva med at du pillede instrumentbrættet ud og kiggede på det ??!

Godkendelse af svar
Fra : Mr.Stock

Dato : 25-03-02 12:52

Tak for svaret Thomas.

Kommentar
Fra : xoph

Dato : 09-12-02 19:13

"Søren Nielsen :: Bulldogs.dk" skrev d. 16-03-02 01:29 dette indlæg :
> "Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> wrote in message
> news:w8kk8.931$ZI6.120940@news000.worldonline.dk...
> > 6) hvor kan man finde en blanksort spoiler fra rally til min sonic?? og
> > nej ikke i den blå avis og nej ik på knallert.marked.dk!!!
>
> Jeg har en... 50 kr + porto og den er din...
>
> der er ikke beslag med...
>
> hej har du spoileren endnu for så er jeg meget interesseret!!!

Hilsen XOPH

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-12-02 08:26

On Mon, 09 Dec 2002 18:12:51 +0000, xoph wrote:

> "Søren Nielsen :: Bulldogs.dk" skrev d. 16-03-02 01:29 dette indlæg :
>> "Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> wrote in message
>> news:w8kk8.931$ZI6.120940@news000.worldonline.dk...
>> > 6) hvor kan man finde en blanksort spoiler fra rally til min sonic??
> og
>> > nej ikke i den blå avis og nej ik på knallert.marked.dk!!!
>>
>> Jeg har en... 50 kr + porto og den er din...
>>
>> der er ikke beslag med...
>>
>> hej har du spoileren endnu for så er jeg meget interesseret!!!
>
> Hilsen XOPH

øh ja hej?

/Martin

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-12-02 08:26

On Mon, 09 Dec 2002 18:12:51 +0000, xoph wrote:

> "Søren Nielsen :: Bulldogs.dk" skrev d. 16-03-02 01:29 dette indlæg :
>> "Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> wrote in message
>> news:w8kk8.931$ZI6.120940@news000.worldonline.dk...
>> > 6) hvor kan man finde en blanksort spoiler fra rally til min sonic??
> og
>> > nej ikke i den blå avis og nej ik på knallert.marked.dk!!!
>>
>> Jeg har en... 50 kr + porto og den er din...
>>
>> der er ikke beslag med...
>>
>> hej har du spoileren endnu for så er jeg meget interesseret!!!
>
> Hilsen XOPH

øh ja hej?

/Martin

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-12-02 12:07

"xoph" <xoph.news@kandu.dk> wrote
> Hilsen XOPH

Erhmm, hvad?
Hvad skriver du egentlig?

> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/

Gå væk hund!

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-12-02 15:32

Det må være jule ølene
"Tim Sørensen" <dondata@vip.cybercity.dk> wrote in message
news:at4ht2$141q$1@news.cybercity.dk...
> "xoph" <xoph.news@kandu.dk> wrote
> > Hilsen XOPH
>
> Erhmm, hvad?
> Hvad skriver du egentlig?
>
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
>
> Gå væk hund!
>
> --
> Mvh.... Tim Sørensen
> http://www.dondata.dk/
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-12-02 15:45

"rene" <rene.k@e-box.dk> wrote
> Det må være jule ølene
Heheeee....

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-12-02 20:58

Har i tænkt over at klippe en > væk?

"hej har du spoileren endnu for så er jeg meget interesseret!!!

Hilsen XOPH"

// Troels

"xoph" <xoph.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:q25J9.62929$HU.4582210@news010.worldonline.dk...
> "Søren Nielsen :: Bulldogs.dk" skrev d. 16-03-02 01:29 dette indlæg :
> > "Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> wrote in message
> > news:w8kk8.931$ZI6.120940@news000.worldonline.dk...
> > > 6) hvor kan man finde en blanksort spoiler fra rally til min sonic??
> og
> > > nej ikke i den blå avis og nej ik på knallert.marked.dk!!!
> >
> > Jeg har en... 50 kr + porto og den er din...
> >
> > der er ikke beslag med...
> >
> > hej har du spoileren endnu for så er jeg meget interesseret!!!
>
> Hilsen XOPH
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : xoph

Dato : 12-12-02 14:44

"Martin L. Johansen" skrev d. 10-12-02 08:26 dette indlæg :
> On Mon, 09 Dec 2002 18:12:51 +0000, xoph wrote:
>
> > "Søren Nielsen :: Bulldogs.dk" skrev d. 16-03-02 01:29 dette indlæg :
> >> "Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> wrote in message
> >> news:w8kk8.931$ZI6.120940@news000.worldonline.dk...
> >> > 6) hvor kan man finde en blanksort spoiler fra rally til min sonic??
> > og
> >> > nej ikke i den blå avis og nej ik på knallert.marked.dk!!!
> >>
> >> Jeg har en... 50 kr + porto og den er din...
> >>
> >> der er ikke beslag med...
> >>
> >> hej har du spoileren endnu for så er jeg meget interesseret!!!
> >
> > Hilsen XOPH
>
> øh ja hej?
>
> /Martin
> gider du at sende den til mig? har du en mail så du kan få min ADResse

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-12-02 15:05

On Thu, 12 Dec 2002 13:41:52 +0000, xoph wrote:

> "Martin L. Johansen" skrev d. 10-12-02 08:26 dette indlæg :
>> On Mon, 09 Dec 2002 18:12:51 +0000, xoph wrote:
>>
>> > "Søren Nielsen :: Bulldogs.dk" skrev d. 16-03-02 01:29 dette
>> > indlæg
> :
>> >> "Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> wrote in message
>> >> news:w8kk8.931$ZI6.120940@news000.worldonline.dk...
>> >> > 6) hvor kan man finde en blanksort spoiler fra rally til min
> sonic??
>> > og
>> >> > nej ikke i den blå avis og nej ik på knallert.marked.dk!!!
>> >>
>> >> Jeg har en... 50 kr + porto og den er din...
>> >>
>> >> der er ikke beslag med...
>> >>
>> >> hej har du spoileren endnu for så er jeg meget interesseret!!!
>> >
>> > Hilsen XOPH
>>
>> øh ja hej?
>>
>> /Martin
>> gider du at sende den til mig? har du en mail så du kan få min
>> ADResse

Øhh ? Me not follow

//Martin

Kommentar
Fra : xoph

Dato : 14-12-02 08:40

"Martin L. Johansen" skrev d. 12-12-02 15:05 dette indlæg :
> On Thu, 12 Dec 2002 13:41:52 +0000, xoph wrote:
>
> > "Martin L. Johansen" skrev d. 10-12-02 08:26 dette indlæg :
> >> On Mon, 09 Dec 2002 18:12:51 +0000, xoph wrote:
> >>
> >> > "Søren Nielsen :: Bulldogs.dk" skrev d. 16-03-02 01:29 dette
> >> > indlæg
> > :
> >> >> "Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> wrote in message
> >> >> news:w8kk8.931$ZI6.120940@news000.worldonline.dk...
> >> >> > 6) hvor kan man finde en blanksort spoiler fra rally til min
> > sonic??
> >> > og
> >> >> > nej ikke i den blå avis og nej ik på knallert.marked.dk!!!
> >> >>
> >> >> Jeg har en... 50 kr + porto og den er din...
> >> >>
> >> >> der er ikke beslag med...
> >> >>
> >> >> hej har du spoileren endnu for så er jeg meget interesseret!!!
> >> >
> >> > Hilsen XOPH
> >>
> >> øh ja hej?
> >>
> >> /Martin
> >> gider du at sende den til mig? har du en mail så du kan få min
> >> ADResse
>
> Øhh ? Me not follow
>
> //Martin
>hallo kan du sende den eller hva??

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-12-02 09:15

"xoph" <xoph.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:ufBK9.65710$HU.5083390@news010.worldonline.dk...

> >hallo kan du sende den eller hva??

Der vil være en hel del større chance for at blive taget alvorlig hvis du:

- bruger f.eks. outlook express som mailer i stedet for det KANDU.PIS
- lader være med at anbringe en > foran dine svar
- lader være med at optræde så anonym som du er (ja, jeg ved godt jeg også
er godt anonym men jeg vil vove den påstand at alle de gamle "kender" mig
alligevel, hvorimod du er ny)

Se evt. www.usenet.dk hvordan du kommer til at bruge disse nyhedsgrupper
meget mere effektivt med outlook Express. Der er masser at læse der så læs
bare det hele :)

--
_
|_|
| er (DK - Esbjerg)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-12-02 19:13

> >> >
> >> > Hilsen XOPH
> >>
> >> øh ja hej?
> >>
> >> /Martin
> >> gider du at sende den til mig? har du en mail så du kan få min
> >> ADResse
>
> Øhh ? Me not follow

Det Martin siger her, er at han er pisse træt af folk der Quoter af shit!
det er simpelthen så røv sygt at læse, og man risikere at folk til sidst ikk
gider hjælpe en, fordi de skal bruge pisse lang tid på at finde hoved og
hale i folks pis, jeg selv incl! HADER det..
læs evt www.usenet.dk hvis ikk du forstår hvad jeg mener..

--
Michael Frederiksen

"640K ought to be enough for anybody."
(Bill Gates, Microsoft's founder, 1981)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-12-02 12:58

On Fri, 13 Dec 2002 19:12:51 +0100, Michael Frederiksen wrote:

> Det Martin siger her, er at han er pisse træt af folk der Quoter af
> shit! det er simpelthen så røv sygt at læse, og man risikere at folk
> til sidst ikk gider hjælpe en, fordi de skal bruge pisse lang tid på
> at finde hoved og hale i folks pis, jeg selv incl! HADER det.. læs evt
> www.usenet.dk hvis ikk du forstår hvad jeg mener..

Som du dog kan sige det

//Martin

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-12-02 12:58

On Sat, 14 Dec 2002 07:38:09 +0000, xoph wrote:

> "Martin L. Johansen" skrev d. 12-12-02 15:05 dette indlæg :
>> On Thu, 12 Dec 2002 13:41:52 +0000, xoph wrote:
>>
>> > "Martin L. Johansen" skrev d. 10-12-02 08:26 dette indlæg :
>> >> On Mon, 09 Dec 2002 18:12:51 +0000, xoph wrote:
>> >>
>> >> > "Søren Nielsen :: Bulldogs.dk" skrev d. 16-03-02 01:29 dette
>> >> > indlæg
>> > :
>> >> >> "Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> wrote in message
>> >> >> news:w8kk8.931$ZI6.120940@news000.worldonline.dk...
>> >> >> > 6) hvor kan man finde en blanksort spoiler fra rally til min
>> > sonic??
>> >> > og
>> >> >> > nej ikke i den blå avis og nej ik på knallert.marked.dk!!!
>> >> >>
>> >> >> Jeg har en... 50 kr + porto og den er din...
>> >> >>
>> >> >> der er ikke beslag med...
>> >> >>
>> >> >> hej har du spoileren endnu for så er jeg meget interesseret!!!
>> >> >
>> >> > Hilsen XOPH
>> >>
>> >> øh ja hej?
>> >>
>> >> /Martin
>> >> gider du at sende den til mig? har du en mail så du kan få min
>> >> ADResse
>>
>> Øhh ? Me not follow
>>
>> //Martin
>>hallo kan du sende den eller hva??

Jeg er stadig ikke med.

//Martin

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-12-02 14:07

"Martin L. Johansen" <ask@for.it> skrev i en meddelelse
news:pan.2002.12.14.11.57.35.103359@for.it...
> On Fri, 13 Dec 2002 19:12:51 +0100, Michael Frederiksen wrote:
>
> > Det Martin siger her, er at han er pisse træt af folk der Quoter af
> > shit! det er simpelthen så røv sygt at læse, og man risikere at folk
> > til sidst ikk gider hjælpe en, fordi de skal bruge pisse lang tid på
> > at finde hoved og hale i folks pis, jeg selv incl! HADER det.. læs evt
> > www.usenet.dk hvis ikk du forstår hvad jeg mener..
>
> Som du dog kan sige det

"Jamen det er jo sådan jeg har det" ;) citat fra en eller anden film..
det er meget folk tror man gider spilde en masse tid på at hjælpe dem, uden
de i det mindste overholder en få tal af simple spilleregler

Jeg kan huske for et par dage siden, jeg var på vej i skole, og skulle med
toget..
Der kom en knægt på, ja ikke meget over 13 år over til mig og spurgte om jeg
"ikk ga' en smøg, for han var sq løbet tør!" Jeg spurgte hvad han selv
regnede med når han spurgte på den måde, hvorfor han ikke tiggede sin mor om
en femmer mere i lommepenge så han i det mindste kunne tilbyde at betale en
skilling for den.. og så at jeg iøvrigt ikke gad ødelægge mit helbred med at
ryge.. han vendte sig om og satte sig på bænken igen..

--
Michael Frederiksen

"640K ought to be enough for anybody."
(Bill Gates, Microsoft's founder, 1981)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-12-02 14:31

On Sat, 14 Dec 2002 14:06:32 +0100, Michael Frederiksen wrote:

>> Som du dog kan sige det
>
> "Jamen det er jo sådan jeg har det" ;) citat fra en eller anden film..
> det er meget folk tror man gider spilde en masse tid på at hjælpe dem,
> uden de i det mindste overholder en få tal af simple spilleregler

Du har evig ret, jeg gad bare ikke selv sige det når du nu havde sagt
det så smukt

> Jeg kan huske for et par dage siden, jeg var på vej i skole, og skulle
> med toget..
> Der kom en knægt på, ja ikke meget over 13 år over til mig og spurgte
> om jeg "ikk ga' en smøg, for han var sq løbet tør!" Jeg spurgte hvad
> han selv regnede med når han spurgte på den måde, hvorfor han ikke
> tiggede sin mor om en femmer mere i lommepenge så han i det mindste
> kunne tilbyde at betale en skilling for den.. og så at jeg iøvrigt
> ikke gad ødelægge mit helbred med at ryge.. han vendte sig om og satte
> sig på bænken igen..

Ja, man undrer sig. Børn i dag har sq ingen pli. hehe.

Ang. xoph, så har jeg efterhånden gættet, at han tror jeg er den som har
en vare til salg. Men sådan som han quoter, så kan jeg kun sige "Tak for
lort" til ham, for det er _meget_ forvirrende den måde han quoter på,
eller bør man sige "mangel på samme".

//Martin

Kommentar
Fra : xoph

Dato : 19-12-02 18:06

sorry jeg er ny det skal ikk ske igen!!