/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Sideskabeloner
Fra : Monsen1234
Vist : 347 gange
200 point
Dato : 27-12-03 14:47

Jeg har længe haft FrontPage2002 men har for et stykke tid siden fået FrontPage2003, i FrontPage2003 er der ikke så mange sideskabeloner som der er i FrontPage2002 kan jeg på en eller anden måde få de sideskabeloner der er i FrontPage2002 overført til FrontPage2003 ?
Eller er man nød til at have både 2002 og 2003 installeret samtidig, det fylder jo lidt meget bare for at få de extra skabeloner.

Mvh: Monsen.

Accepteret svar
Fra : ticka

Modtaget 200 point
Dato : 27-12-03 17:01

måske kan du finde skabelonerne på installations-cd'en til FP2002. Åben stifinder, og kig i mapperne på cd-en. kopier dem derefter over i mappen skabeloner i din 2003 version. Jeg kan ikke huske hvad stien hedder, men du kan også bare gemme dem i en vilkårlig mappe, åbne dem i frontpage for derefter at vælge "gem som..." i stedet for at gemme som webside, vælger du at gemme som frontpageskabelon. Næste gang du åbner frontpage kan du vælge den blandt skabelonerne.

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 27-12-03 19:12

Tak for svaret ticka.
Det lyder som et godt svar.

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 27-12-03 19:16

det var skam så lidt, håber du får det til at virke!