/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Svin dig selv 2 :)
Fra : Toupie
Vist : 424 gange
10 point
Dato : 26-12-03 22:46

Har du humor og selvironi, så find din indre svinehund frem og deltag her:

http://www.kandu.dk/dk/spg/28861

// Toupie

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 26-12-03 22:57

I dag har jeg svinet mig rigelig i din anden tråd. Men i morgen, vil jeg svine mig selv

jms
nb. er der nogen der logger på i morgen hen på dagen, med mit brugernavn, er det IKKE mig..

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 20 point
Dato : 26-12-03 23:00

Det åbentbart her i smalltalk pointene bliver uddelt! Sikken en idiot jeg er, men nu har jeg slettet alle mine andre abonneringer og deltager kun her!!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-12-03 23:02

Jms

Det er vist også rigeligt du har svinet dig til i den anden tråd og i overmorgen har du tømmermænd, så du behøver ikke svine mere
God fornøjelse med svinedrikkeriet

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-12-03 23:03

Tedd

Så skal du da ikke deltage i denne, hvor der kun er 1 point på spil........hop du hellere over i den anden tråd og deltag der

// Toupie

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 26-12-03 23:04

toupie
tak. tror jeg er en lille stille mand på søndag
jms

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-12-03 23:07

Øh !! Jeg troede det galt om at svine sig selv til Toupie!! Har måske misforstået emnet. Du klarer det rimiligt godt hvis det drejer sig om at svine andre til vil jeg nu sige

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-12-03 23:07

Jms

Tror jeg også men det er dig vel ondt (hedder det virkeligt det?...underlig sætning )

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-12-03 23:08

Tedd

Kan jeg få en uddybning på den?????

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-12-03 23:41

Overskriften! Er det ikke Svin dig selv!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-12-03 23:43

Glem det! Tror jeg har misforstået det hele *LOL*

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-12-03 23:44

Tedd

Jo, men jeg kan ikke forstå hvad du mener med, at jeg i denne tråd har svinet andre til, så forklar venligst

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-12-03 23:44

Hedder det ikke udybning forøvrigt?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-12-03 23:45

Tedd

Er en undskyldning så på sin plads?????

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-12-03 23:45

Jeg ville jo bare ha pointene med mit geniale svar! *S*

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-12-03 23:46

Sikkert

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-12-03 23:46

Ok!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-12-03 23:47

Tedd

Dit svar var skam også genialt ......også derfor du hellere skulle skrive det i "moder tråden"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-12-03 23:48

God jul og sorry *L*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-12-03 23:48

Får jeg så pointene?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-12-03 23:49

Jaja . Moderen over alle tråde hehe

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-12-03 23:51

*LOL* Du må godt få point fra denne tråd, men jeg lukker den ikke før den er væk fra sidste 25 alle skal jo have en chance for at deltage

men jeg er da glad for vi fik denne misforståelse ud af verden, så din undskyldning er accepteret

Følte mig bare så fatsvag, da jeg ikke fattede det du skrev

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-12-03 23:53

Jeg er bare ikke så meget for at trykke på links til fortiden. Men godt at møde dig her inde på Kandu Toupie!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-12-03 23:56

Tedd

Kan jeg indimellem godt forstå, men nu er dette link ret nyt.........men allerede væk fra sidste 25, så derfor lavede jeg lige denne, så den kom på sidste 25 igen

Jamen det er skam også rart at møde dig, selvom vi begge har været her længe

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-12-03 00:02

Ja smalltalk kan virkelig få min hotmail til at poppe up hurtigt *L*

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-03 00:09

Tedd

I den situation er det kun en fordel når kandus mailserver er nede

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 27-12-03 00:29

Hej Toupie

Skal man virkelig levere nytårstorsken overfor sig selv....

Let nok, når man er vant til flammer/mudderkastning....

Jeg er sg* da den største, mest idiotiske og mest selvcentrerede, pernittengrynede iblandt alle Kandu's medlemmer, idet jeg i smålighedens tegn udnytter mine oratoriske evner til at tilsmudse enhver der forsøger at nå mit såkaldt "høje niveau" som i virkeligheden hører hjemme langt under r*vens kælder!

********************

Se det var ikke noget pletskud fra OBH, men tværtimod, fra selveste Mesteren over alle Flammer-mestre!

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

PS: Godt nytår til alle.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-03 00:40

Hej Henrik

Det er da selvindsigt der vil noget

Godt nytår til dig også

// Toupie

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 27-12-03 00:45

Hej Toupie

Tak, og i lige måde.

Én af de første ting man skal kunne HVIS man har selvtilliden i orden, er at kunne vende situationen om. Altså forstå hvordan man KAN blive opfattet af andre.... Det gør ens budskab LANGT MERE EFFEKTIVT. Ved at besidde denne evne, forstår man pludselig også hvordan man skal udtrykke sig for at få sit budskab igennem.

Faktisk har denne teknik været brugt hele vejen op igennem historien for at opnå ens egne mål. Denne gang er den brugt til at opnå en vis ironi og morsom selvbetragtning...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-12-03 00:47

Hmm!! Er du ude på at score mit point Henrik? Igen? *LOL*

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-03 00:52

Henrik

Jamen jeg kan kun give dig ret men som du også skriver så kræver det en god portion selvtillid
(Vi er så kloge her i Slagelse

Tedd:
Jeg tror netop Henrik skrev det herinde, fordi du var blevet lovet point´ne så bare rolig, han får ikke lov til at stjælde dem fra dig

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-03 00:54

UPS Z-)

Det hedder "stjæle"
Og det andet skulle forstås sådan at Henrik ikke er interesseret i point

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 27-12-03 00:54

Tedd > Så egocentreret som jeg kan være, hvad tror du så selv..... Jeg har jo bestemt ikke bemærket at der i FØRSTE tråd blev snakket om 500 af de gode points. Jeg vil til enhver tid kunne overbevise díg og alle andre om at jeg aldrig kunne finde på dette, selvom enhver der kender mig VED at mine ambitioner rækker til langt forbi der hvor dine drømme ender!

******************************

Hvis ikke jeg snart har fortjent pointsene ved jeg ikke hvem som har...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-12-03 00:55

Ok! *LOL* Blev bare lidt bange der!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-12-03 00:56

Voksne mænd kan osse blive bange Henrik!!!

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 27-12-03 00:56

Toupie > Med den gode humor du også har, og det at du kommer fra Slagelse, gør mig næsten skuffet over vi ikke har mødt hinanden før.... Det kunne sikkert blive et par sjove diskussioner med den sjove sans for humor du har.... Sort som mørket en dag hvor månen er borte...

Slagelse styrer -- også i HÅNDBOLD!

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 27-12-03 00:58

Tedd > skræk hører kun sammen med "Skipper Skræk" LOL

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-03 00:59

Henrik

Tak for komplimentet..............tror jeg nok
Vi får sikkert rig lejlighed i det nye år, til gode diskussioner

Tedd:
Jeg er her jo, så ingen grund til at blive bange

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-12-03 01:10

Slagelse styrer!! Geez!! Det da klart når I sætter en mand til at gøre en kvindes job!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-12-03 01:12

Ok Toupie! Troede du havde forladt mig! *S*

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-03 01:16

Tedd

Nej da, er jo lige her

Håndbold er ikke lige nr. 1 på min liste over tidsfordriv men er det vores Anja, du mener er en mand????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-12-03 01:22

Hun ligner da lidt!! Hehe Nej han er sgu god nok!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-03 01:25

Tedd

Hun er kanon dygtig og hun ved det ..........og så er det da lykkedes hende at sætte Slagelse på landkortet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-12-03 01:43

Jep! Jeg kan osse godt lide hende! Men Slagelse det har da altid været på landkortet? Er det ikke den by man kommer igennem fra Århus til København? hehe

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-03 01:52

Tedd

Jooo det er det da men før var det kun dem der tog turen fra Århus til Kbh. der vidste det, nu ved de fleste det i hele Danmark

Men nu vil jeg forlade dig og gå i seng .....så må du klare dig selv resten af natten

Drøm sødt

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-12-03 01:54

Samme til dig! Jeg er godt nok flad her!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-03 01:56

Tak

Du ser nu ellers rund ud, herfra

Nat nat

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-12-03 14:14

Hej, toupie.. Som Dansk Retskrivningsnørd vil jeg lige give dig en forklaring på din sætning "Det er dig vel ondt"..... : Det staves faktisk " det er dig vel undt" -hvor ordet "undt" kommer af at unde nogen noget (f.eks.:det under jeg dig gerne).

En af mine mindre sympatiske sider er, at jeg næsten får fysisk ondt af stave- og grammatiske fejl.
En af mine mere sympatiske sider er, at jeg næsten aldrig retter folk...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-03 14:21

Birgitta

Jeg er kun glad for denne rettelse for jeg undrede mig over sætningen.....ondt er jo negativt, så det kunne bare ikke være rigtigt at skrive "vel ondt" så jeg takker ........og du skal være velkommen til at rette mig til hver en tid, så længe det ikke er grammatiske fejl for dem har jeg opgivet for længst

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-03 14:53

Tedd

Jeg har ikke glemt hvad jeg lovede dig men jeg vil lige give Birgitta en mulighed for at se mit svar til hende, før jeg lukker

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-12-03 16:29

Det er dig vel undt Toupie hehe

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-03 18:12

Tedd

Tak hehe

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 27-12-03 23:56

æhhh så lige min indledende bemærkning i denne tråd, MEN det er MIG
Og ja fra den anden tråd kvinder er da ok, men dem vi har på besøg lige nu, snakker for meget.
Jeg har lavet mad, drukket vin med dem, sludret o.s.v. (og er ikke ædru, nærmest
Du ved jo godt, kvinder og papagøjer snakker, mænd taler
jms
(dukker mig lige, nu får jeg på puklen)

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-12-03 00:01

Fik en vits på sms den ene dag..........ved ikke helt om jeg bryder mig om den, men hellere give dig den end give dig på puklen

Mænd tænker meget, så derfor har de to hoveder.
Kvinder snakker meget, så derfor har de fire læber.

.....bare min måde, at sige på at jeg godt ved kvinder snakker meget, nogen gange for meget

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 28-12-03 00:14

***LLLOOLLLL***
Den var ny..
Jeg vil ikke starte på vittigheder, jeg får aldrig stoppet. Hører mange i ny og næ.
Men for fanden hvor de snakker.
Om alt irrelevant (set fra mandens synspunkt), kunne de så tale om virksomhedsøkonomi, computere eller hvad der skal ske med Vejle Boldklub, men nej, de taler om blomster, hunde, børn, vaskemaskiner, køkkengrej, TØJ, tøj igen, tøj igen igen, sko, parfume, tøj igen, og endelig bliver de fornuftige og spørger: "har vi mere rødvin åbnet", Pludselig blive de seriøse!!!!
Nej, kvinder er en gåde samtalemæssigt
jms

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-12-03 00:19

Jms

Det er måske fordi virksomhedsøkonomi, computere og sport ikke er en interesse kvinder er fælles om Ligesom du sikkert ikke ville snakke madopskrifter og køkkengrej med dine kammersjukker, men sagtens kunne snakke med kvinderne om det, hvis du skulle

Men gudskelov er vi forskellige, ellers ville det blive alt for kedeligt

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-12-03 00:28

hmmmmm.........må da vist hellere herind og svine mig selv

Jeg sviner lige mig selv, for at blive forarget over en kommentar i en anden tråd og for at jeg ikke kunne lade være med at kommenterer dette.....

// Toupie

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 28-12-03 00:44

<toupie
har set det, har kommenteret det.
Manden er

JMS

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-12-03 00:45

To hoveder of fire læber hehe den var sgu god!
Nu er der jo det med manden at han kun er forsynet med blodforsyning til et hoved af gangen. Ved ikke om noget tilsvarende gælder kvinders læber, men det her er jo nok ikke den rigtige katagori at spørge i. *LOL*

Du må hellere tage et par albyler før du går i seng JMS!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-12-03 00:49

Jms

Tror bare han bruger det danske sprog anderledes havde han formuleret det på en anden måde, ville vi også have "modtaget" det mere positivt og så kunne der måske være kommet en saglig diskussion ud af det istedet

Men puu haaa, troede efterhånden der skulle mere til for at forarge mig

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-12-03 00:50

Tedd

Tror nu godt en kvinde kan bruge alle 4 læber samtidigt

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 28-12-03 00:56

Nope, ingen albyler til mig. Har aldrig tømmermænd i hovedet, ( min kone påstår det er fordi den er tom)
Men maven, for SA...
Drikker ca, 200 liter vand dagen efter.
Hvorfor FA.... drikke man dagen før man er tørstig????

JMS

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 28-12-03 02:11

Tedd

Som lovet og tak for din deltagelse og humor

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-12-03 19:45

Takker Det var da alt for meget men det er jo selvfølig altid rart når ens genialitet bliver belønnet *LOL*
Og selv tak dit humør og humor Toupie!