/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
plastik underdug. Hvordan gøres den glat~
Fra : hojriiskim
Vist : 2026 gange
20 point
Dato : 26-12-03 17:08

Er der nogen der har et godt tip til hvordan man får en plastik underdug glat igen når den har lagt foldet sammen bliver der nogle store folder på den, som kan ses når man ligger en dug oven på...

Kommentar
Fra : dortedyg

Dato : 26-12-03 18:32

Jeg vil foreslå at du enten hænger noget i den natten inden den skal bruges - altså forsøger at strække den. Ellers kan du måske glatte den ud med strygejern - med et tykt håndklæde imellem, og på laveste varmetrin.

/dortedyg

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 30 point
Dato : 26-12-03 18:35

OK. du nåede ikke at lukke spørgsmålet. Her er mir svar fra det andet spørgsmål:
Citat
Strygejern, maks 40 grader, pas på temperaturen, og læg en håndklæde under, og et viskestykke over.

mvh
jms
NB slet dit andet spørgsmål, magen til, så får du dine point igen.

godt
mvh
jms

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 26-12-03 18:48

Man kunne vel forsøge at tørre den af med en klud med rigtig varmt vand.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 26-12-03 20:05

Hmmm---
Du kunne jo også købe en ny og for eftertiden rulle den sammen i stedet for at lægge den sammen.
Godt

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 06-01-04 19:49

Dit spørgsmål er stadig åbent.
Måske kan du ikke bruge nogen af de svar du har fået.
Fortsæt dialogen, hvis du ikke er tilfreds.
Jeg trækker mig ud af dette spørgsmål, og læser derfor ikke flere indlæg her.

mvh
jms

Godkendelse af svar
Fra : hojriiskim

Dato : 13-08-05 21:18

Tak for svaret jmsgruppen.