/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
gratis webmail
Fra : stormfeldt
Vist : 585 gange
100 point
Dato : 26-12-03 15:53

Er der nogen der kan hjælpe ? Jeg søger et sted på nettet hvor man kan oprette en mail med godt med plads.
Og så gør det ikke noget at den også fungerer ordentligt.

Hilsen Stormfeldt

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 26-12-03 15:54
Accepteret svar
Fra : pertho

Modtaget 110 point
Dato : 26-12-03 16:07

Eller www.gyxi.dk
De tilbyder også POP3, så du kan hente dine mails ned i dit mailprogram på din PC, hvis det skulle blive aktuelt.

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 26-12-03 16:10

Okay jeg glemte vist at nævne, at jeg gerne vil have min.100 mb gerne mere. Så de duer ikke rigtigt

Stormfeldt

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 26-12-03 16:56

<<stormfeldt
Tror ikke du kan få det som gratis service.
Vi har 50 mb som vi betaler for, men det er billigt.
Kontakt din udbyder, eller hvor du har din hjemmeside, og spørg om prisen.

mvh
jms
nb. Hvis det er til filoverførsel, hvorfor så ikke oprette et FTP server. Du kan lave en PC om til FTP, eller et område på din egen pc. Du kan anvende eks.: U-serv eller Cuteftp

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 26-12-03 17:01

Tak jms for alle de gode råd. de virker fint til filer, men det drejer sig altså om mail. Jeg har hørt at man kan få en på 200 man kan ikke finde ud af siden, og så har jeg selv fundet en på 100 her http://geekzone.dk/ men der går så tre dage inden den virker, og deres server virker så heller ikke lige nu, så det bliver ikke de første dage. Den på 200 skulle være på unkoline eller sådan noget.

Hilsen Stormfeldt

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 26-12-03 17:13

<<stormfeldt
200mb i ren mail??? øhhh måske er de alle fra kandu
Vi bruger vor plads fordi mange sender grafik. Større filer ligger de på vor FTP.
Men det er dælme mange mb til ren mail. Du må være ret omsværmet.

jms
Her er et link med gratis mail steder:
http://members.tripod.com/kellert_2/wmail.html

Kommentar
Fra : sali

Dato : 26-12-03 20:49

prøv jubi, der kan man havde meget

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-12-03 22:30

mail er altså osse filer! Hotmail som nok er standarden indenfor gratis mails har en begrænsning på 2 mb! Min udbyder som jeg betaler for har en grænse på 10 mb! Så hvis du finder en gratis med 100 mb plads så giv lige linket!

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 26-12-03 22:45

Jeg har fundet linket, men det er åbenbart ikke muligt at blive registreret i dag. http://geekzone.dk/ Jeg troede måske der kunne findes andre ?
Jeg lader spørgsmålet stå åbent lidt endnu, for at se om der er andre bud.

Hilsen Stormfeldt

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 27-12-03 10:54

Okay! Stormfeldt har sgu ret! 100 MB fri plads - totalt gratis - og man kan ikke få lov at oprette en ny konto.......Godt nytår!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-01-04 14:14

Det du ønsker koster penge, men hvad med at købe et domænenavn og få hosting hos Wannafind, der har et glimrende webmail system med spamkontrol. Under 700 kr / år incl. afgift til DKhostmaster.
kig på det: http://www.wannafind.dk/

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 06-01-04 19:49

Dit spørgsmål er stadig åbent.
Måske kan du ikke bruge nogen af de svar du har fået.
Fortsæt dialogen, hvis du ikke er tilfreds.
Jeg trækker mig ud af dette spørgsmål, og læser derfor ikke flere indlæg her.

mvh
jms

Godkendelse af svar
Fra : stormfeldt

Dato : 06-01-04 20:03

Tak for svaret pertho.

Spørgsmålet skulle vist lukkes nu.

Hilsen Stormfeldt