/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
The Sims - Min markør?
Fra : wabstergirl
Vist : 435 gange
50 point
Dato : 26-12-03 14:39

For nyligt prøvede jeg at spille the sims (hot date) på min computer efter et halvt års pause hvor jeg slet ikke havde brugt det, men da jeg kom ind til skærmbilledet med overblikket over nabolaget, så var min markør væk. Knapperne på skærmbilledet lyste op når jeg kørte rundt med musen, men markøren er der bare ikke. Når jeg ved hjælp af keyboardet kommer ud af spillet igen, så er musen der. Den gider bare åbenbart ikke at følge med ind i spillet.

Nogen der har haft samme problem som kan hjælpe mig?? Eller bare nogen der kan hjælpe mig?

Wabstergirl

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-12-03 15:39

Prøv at genstarte puteren og start igen MVH SUNE

Kommentar
Fra : wabstergirl

Dato : 26-12-03 19:27

Godt svar sune...... jeg har jo prøvet flere gange med dages mellemrum! Og min puter kører ikke konstant, så den har nok været genstartet op til flere ganeg skal du se...

Prøv lige at tage mig mere seriøst...

Wabstergirl

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-12-03 22:35

Hej wabstergirl Er det kun på det sted du omtaler at markøren forsvinder?

Kommentar
Fra : wabstergirl

Dato : 26-12-03 23:17

Hej igen tedd :) Ja det er i hele the sims spillet.. , men kun i det spil...

Wabstergirl

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-12-03 23:33

Hmm! Er der noget med markør under options i spillet? Kunne være det?

Kommentar
Fra : wabstergirl

Dato : 27-12-03 01:12

Nej det er der ikke

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-12-03 01:26

Kan man gemme sine save spil? Og så geninstallere spillet og smide sine saves over igen? Desværre kender jeg ikke spillet, så du kan jo håbe der kommer nogle forstandige folk! Og ha en forsat god jul forresten!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 16:19

Blev dit spørgsmål besvaret? I så fald accepter venligst et svar