/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
T 68i og bluetooth
Fra : oleo
Vist : 426 gange
200 point
Dato : 26-12-03 12:22

Jeg har en T68i og har købt en bluetooth (Sandberg). Jeg har installeret på PC og Parret dem. Hvordan overfører jeg kalender til telefon og omvendt. Hvad kan jeg ellers overfører og skal jeg gøre mere for at det virker. Detaljer please

Kommentar
Fra : Djkruntz

Dato : 26-12-03 16:52

Du skal gå ind på sonyericssons hjemmeside og finde et program for at du kan bruge de funktioner.

Mvh. Djkruntz

Kommentar
Fra : oleo

Dato : 26-12-03 23:07

Det har jeg men jeg må have lidt flere detaljer oleo

Accepteret svar
Fra : Smukke_Ole

Modtaget 200 point
Dato : 07-01-04 21:11

Hej !

Jeg har lidt af det samme problem. Fik en T68i i julegave, og med den fulgte en CD med 3 programmer fra SonyEriccson: Communication Suite, Image Editor og MMS Composer.
Jeg købte en CSR Bluetooth dongle og installerede programmerne. Jeg fik parret pc og T68i og kan sende og modtage visitkort. Problemet er bare, at jeg ikke kan overføre billeder eller MMS'er fra pc til tlf. Så vidt jeg kan se, er de ovennævnte programmer beregnet til InfraRød overførsel. Det er måske også problemet for dig ?
Er der nogen, der ved noget eksakt ?

Godkendelse af svar
Fra : oleo

Dato : 07-01-04 21:15

Tak for svaret Smukke_Ole.
Vi venter på at der er nogle derved mere. oleo

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 08-01-04 12:25

-> oleo

Siden jeg skrev mit indlæg er jeg blevet klogere.
1. I de af mig nævnte programmer fra SonyEricsson, Image Editor og MMS Composer) skal man fortælle programmet, hvilken telefon, det skal snakke med (T68i el. T300) samt at man vil bruge Bluetooth forbindelsen.
2. En forudsætning for få Communications Suite til at køre er at Outlook (den store) kørende
Det var det hele. Håber det bringer dig videre.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : oleo

Dato : 08-01-04 12:33

Tak for oplysningerne. Jeg har også fået min til at køre ved at gå ind og indstille COM-porten til den rigtige forbindelse.
oleo