/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Halsbånd
Fra : motleyman
Vist : 730 gange
100 point
Dato : 26-12-03 12:09

Er der nogen der ved hvor man kan købe nogle lækre halsbånd til vores kære..?

Jeg kunne f.eks godt tænke mig sådan et "Brilliant" halsbånd som man tit ser amerikanske hunde har på i film og lign.

Bare noget specielt i hvertfald, og det behøver ikke nødvendigvis at være her i DK.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 26-12-03 12:23
Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-12-03 12:32

Her kan du selv få designet et halsbånd til din hund http://www.balder.dk/halsband/Smykker-4.htm

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-12-03 12:33
Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-12-03 12:47

Hvis du søger på www.google.dk halsbånd"hund" finder du flere sider her er endnu en
http://www.nielsensunivers.dk/dyrenes%20verden-halsbaand.htm

mvh ans

Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 28-12-03 09:00

Man kan få mange specielle halsbånd rundt omkring, men i Danmark holder de fleste hundeejere sig til det mere praktiske. Søg på dog collars - der er meget af den slags i USA. Her er en enkelt
http://www.moonvalleycollars.com/holiday.html

hilsen Karin

Kommentar
Fra : DCH

Dato : 11-01-04 16:14

Hej.

Jeg ved ikke om du har fået en, men der er mange dyrehandler der om ikke andet kan bestille det hjem - hvis du gerne vil snakke med en i stedet for over nettet. En dyrhandler jeg ved har det er Østrand i KArlslunde på Sjælland, men nu ved jeg ikke hvor du bor, men han har en hjemmeside www.ostrand.dk
udover halsbånd har han mange andre gode ting.
DCH

Kommentar
Fra : MariaHansenDK

Dato : 21-01-04 23:26

Ja, Nielsens Univers, det ser vel nok fint nok ud. Husk bare at det er vigtigere at det er behageligt for hunden at bære, end at du og hunden ser ud af noget. "Som i filmene".

Kommentar
Fra : danni7

Dato : 13-03-04 17:29

Jeg har lige været til træning med min hvor jeg fik fortalt at en undersøgelse har bevist at de salle halsbånd er meget skadelige for hunden, da trækket skader rygsøjlen, så hvad du end finder ud af så sørg for at købe et der er godt bredt

Accepteret svar
Fra : Frk_Laura

Modtaget 100 point
Dato : 13-03-04 19:50

De kan nu fås på www.loppetjansen.dk

Hilsen Karin

Godkendelse af svar
Fra : motleyman

Dato : 18-03-04 16:52

Tak for svaret Frk_Laura.