/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
blå skærm og genstart med windows xp
Fra : asbjoren
Vist : 526 gange
50 point
Dato : 26-12-03 08:51

jeg har fået ny pc i sommers, købt færdig samlet, bliv anbefalet nogle kingston khx3500/521 til mit msi 875p bundkort, tror ikke ringtig det passer sammen, nogen der ved om de gør, den laver blå skærm og genstart engang imellem

timon

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 26-12-03 09:00

haj asbjørn

jeg har prøvet det samme kingston 128 det var bare ærgeligt
sagde min daværende forhander

min nye siger at det er set før købte en stang det fuger

Kommentar
Fra : asbjoren

Dato : 26-12-03 09:12

ja men jeg har været inde på kingtons hjemme side og kigge, og de anbefaler nogle andre og det var også dem jeg bestilte i sin tid. men pc firmat (SHG) sagde at de her var bedre ??

Kommentar
Fra : pertho

Dato : 26-12-03 10:21

Det behøver ikke at være RAM-mene, selvom det selvfølgelig er en mulighed.
Det kan også være en forkert driver, eksempelvis til grafikkortet.
Prøv at opdatere med de nyeste drivere, og se om det ikke løser problemet.

Kommentar
Fra : asbjoren

Dato : 26-12-03 10:28

alle driver bliv opdateret den 16/11 2003, og den gør det stadig væk

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 50 point
Dato : 26-12-03 10:32

Hejsa

Den der med genstart kan du i første omgang måske løse på denne måde
Højreklik på denne computer-vælg egenskaber-vælg fanen avanceret-gå ned til start og genoprettelse-klik på instillinger-fjer flueben nede ved systemfejl,der hvor der står-genstaer automatisk.

Bagefter går du ind og henter de sidste nye driver til dit grafikkort.

Prøv at køre en windows update herfra

http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

Prøv at se om den ikke finder nogle driveropdateringer.
Ellers så hent alle de vigtige opdateringer der findes,også de opdateringer til xp

Mvh Brian

Kommentar
Fra : asbjoren

Dato : 26-12-03 11:00

skulle meget gerne have den sidste nye driver til mit grafikkort har kiggede på windows opdate, der var igen, har hentet den hos ati (radeon 9700 pro) , har et andet kunne evt skifte det ud og se om det hjalp

Godkendelse af svar
Fra : asbjoren

Dato : 28-12-03 13:09

Tak for svaret briani. det hjap mig lidt nu kan jeg nå at se stop fejlen windows siger skærm driver nogle gane, også rammene

takker mange gange