/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Norton internet security 2004
Fra : dr0zie
Vist : 410 gange
40 point
Dato : 26-12-03 00:53

Hej jeg har lige fået Norton internet security 2004 i gave, jeg har i forvejen Norton antivirus 2004.
Norton antivirus 2004 fungerer meget godt har haft den i et lille stykke tid nu men så installerede jeg Norton internet security 2004 og så gik der rod i det..
Først skulle jeg svarer på en masse crap, dernæst skulle jeg sige om det var home eller noget andet da jeg først gik på nettet jeg sagde home og så virkede det også fint problemmet kom da jeg skulle tjekke mail den skrev at den havde installert antispam det er da meget fint... men nu kan jeg ikke tjekke mine mail.?
og når jeg siger åben Norton internet security 2004 i iconet nederst sker der intet hvordan kommer jeg ind i instillinger ..
hvis jeg bliver lidt i mailen så ligepludselig forsvinder både Norton internet security 2004 og norton antivirus 2004 fra linjen i højre hjørne og jeg kan ikke åbne Norton internet security 2004 igen og når jeg åbner n antivrus 2004 så står der den er desaibel og jeg der sker intet når jeg trykker enable før jeg genstarter pcen og så virker det hele igen lige før jeg skal tjekke mail hvor den blokerer.

Mvh: Dr0zie
Derjlig lille roman

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 26-12-03 01:06

Jeg har haft 3 kunder med samme problem, i alle 3 tilfælde var der tale om piratkopier

Den ene har købt en lovlig, og den virker perfekt *G*

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 26-12-03 01:09

I den ene af tilfældene blev vi enige om at afinstallere og lægge AV2003 ind igen, under installationen brokkede den sig over der i forvejen kørte et program der hed xxxwiz.xxx (kan ikke huske hvad der stod der hvor x'erne er)

Prøv ctrl+alt+del og afslut denne process

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-12-03 01:11

Slet det igen så bliver alt igen som det gamle Vel*SS* SUNE

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 26-12-03 01:18

Jamen så du siger Uffe29 at jeg skal affinstallerer norton antivirus + internet security og installerrer norton antivirus og security forfra..

Forresten mit er ikke Pirat kopi sidder med pakken foran mig Hvis de sælger pirat kopi i forretningerne så kan det være

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 26-12-03 01:23

hos 2 af kunderne prøvede jeg alt muligt inkl. gentagne afinstallationer og intet virkede....

Jeg siger ikke du skal skal affinstallerer norton antivirus + internet security og installerrer norton antivirus og security forfra.. Jeg tror ikke det virker

Det jeg foreslår er at Prøve ctrl+alt+del find processen der hedder xxxwiz.xxx (kan ikke huske hvad der stod der hvor x'erne er) og afslut denne process

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 26-12-03 01:25

Og så prøv at starte av

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 26-12-03 01:26

Det er ikke meningen du skal køre med begge, Norton internet security 2004 klarer det hele.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 26-12-03 01:29

Hvorfor skal jeg ikke have begge 2?
Skal da også have noget til at dræbe viruser med.

Mvh: Dr0zie

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 26-12-03 01:29

pallebhansen...
man kan ikke køre med begge...

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 26-12-03 01:30

Uffe29 <- ingen procsser med wiz i navnet...

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 26-12-03 01:32

Haha....dr0zie, prøv at læs hvad der står på cd'en

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 26-12-03 01:33

hvad mener du..?
snakkes imorgen smutter tiol køjs nu

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 26-12-03 01:33

hvad mener du..?
snakkes imorgen smutter tiol køjs nu

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 26-12-03 01:34

hvad mener du..?
snakkes imorgen smutter tiol køjs nu

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-12-03 05:16

http://www.symantec.com/sabu/nis/nis_pe/features.html
Du skal kun køre med Norton internet security 2004
ikke med begge programmer.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-12-03 05:17

den har det hele indbygget

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 26-12-03 11:58

Manse9933 <- er du sikker?
Har internet security indbygget norton og er den ligså god som den man køber.?
eller er det bare den samme

Mvh: Dr0zie

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 26-12-03 11:59

Ifølge dit link så følger det med men er det den samme som man kan købe for sig selv.?
eer den ligså god

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 40 point
Dato : 26-12-03 13:07

læs Key Features i højre side

http://www.symantec.com/sabu/nis/nis_pe

Vis det er denne du har fået
Norton internet security 2004
der er kun en anden version der hedder internet security 2004 pro,til virksomheder.
Manse9933

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 26-12-03 13:09

Ja det er den samme.... kan du ikke se det på coveret

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 26-12-03 13:18

jo .... men troede bare ikke at det var fuldt ud den samme version...

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 26-12-03 13:50

Har prøvet at afinstallrer det hele og installerer kun internet se. virker ikke har pakket hele lortet ned ..
og går ned og afleverer det imorgen.... Så får jeg i det mindste de penge
og så installerer jeg bare min tidligerer norton og så er det det.!

Mvh: Dr0zie
Hvem skal nu have poitsne

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 26-12-03 13:58

jeg er ikke med i opløbet om præmie, så giv dem til manse, han gør et godt forsøg herinde

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 26-12-03 14:00

ok det vil jeg gører

Godkendelse af svar
Fra : dr0zie

Dato : 26-12-03 14:01

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-12-03 14:02

Prøv først at afindstallere NAV rigtige og indstaller så din nye software
find din version af nav her og læs hvordan du afindstallere det rigtigt
>skriv i søgebjælken ,uninstall nav, og find din version.
http://search.symantec.com/custom/us/query.html
og kør en regclean før du indstallere din nye software.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-12-03 14:04

hvad er det for en version af virusprogrammet(den gammle),så finder vi siden med hvordan du afindstallere den rigtigt,har du en reg cleaner???

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-12-03 14:06

norton efter lader nemelig en masse filer der kan konfligte

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 26-12-03 14:08

Manse9933 lige mget det var nav 2004 ligemeget har installlert nav 2004 igen og så afleverer jeg NIS 2004 til butikken

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-12-03 14:09
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-12-03 14:10

okay,hygge,
Manse9933