/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows XP på flere computere...
Fra : Lasse_Madsen
Vist : 425 gange
15 point
Dato : 25-12-03 17:10

Jeg har lige fået en bærbar, og nu er det, om jeg kan installere Windows XP (studieversion) på flere computere???

Hvis man kan, hvordan gør man så???

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 25 point
Dato : 25-12-03 17:15

Er spørgsmålet om man kan eller om man må.
Man kan godt.
Studieversion er til een comp.
Emesen.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 25-12-03 17:55

ja man kan godt men så skal du jo cracke din activations key og det må man ikke

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 25-12-03 18:12

Du kan sagtens uden problemmer men din licens nøgle er kun beregnet til en pc.
Men du kan sagtens bruge den samme licens nøgle på begge pcer, dette er bare ulovligt... ;)
OG hvordan du putter cden i drevet booter cden og følger instruktionen

Mvh: Dr0zie

Godkendelse af svar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 25-12-03 20:55

Tak for svaret emesen...
Jeg accepterede dit svar, fordi det var det første svar...