/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
3d voodoo hardware
Fra : monty
Vist : 438 gange
30 point
Dato : 30-04-01 20:41

Jeg har downloaded voodoo 2 3d hardware på nettet. Virker det som hvis jeg købte et almindeligt voodoo 2 kort i forretningen og hvis ja hvordan får jeg det så til at virke.

Accepteret svar
Fra : Dennis.J

Modtaget 40 point
Dato : 30-04-01 20:50

Hej Monty

NJu er det såadan at man kan IKKE downloade hardware , da det er en "fysisk" ting.
De programmer jeg har læst om er en slags emulatorer som kan "lade som om" at de understøtter f.eks. 3DFx Glide drivere eller andet. Så NEJ det virker ikke som hvis du købte det i en forretning.
prøv hellere og du kan "tune" dit eget grafikkort lidt eller se om der er kommet nye drivere til det.
Hvilket grafikkort har du ?

Kommentar
Fra : Dennis.J

Dato : 30-04-01 20:50

NJu er det såadan at man kan IKKE downloade hardware , da det er en "fysisk" ting.
De programmer jeg har læst om er en slags emulatorer som kan "lade som om" at de understøtter f.eks. 3DFx Glide drivere eller andet. Så NEJ det virker ikke som hvis du købte det i en forretning.
prøv hellere og du kan "tune" dit eget grafikkort lidt eller se om der er kommet nye drivere til det.
Hvilket grafikkort har du ?

Godkendelse af svar
Fra : monty

Dato : 30-04-01 21:13

Tak for svaret Dennis.J. jeg har et winfast 3d og det er ikke ligefrem det bedste!!!!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-05-01 07:22

"monty" <monty.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:viiH6.68241$o4.6079314@news010.worldonline.dk...
> Jeg har downloaded voodoo 2 3d hardware på nettet. Virker det som hvis jeg
købte et almindeligt voodoo 2 kort i forretningen og hvis ja hvordan får jeg
det så til at virke.

Voodoo 2 3D hardware ...? - vil du ikke fortælle lidt mere om det ? - er det
et program - drivere el. en ny Glidewrapper ?

/JK

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-05-01 08:07

"JK" <dempsey@email.dk> wrote in message
news:9clki3$5rg$1@news.cybercity.dk...
> Voodoo 2 3D hardware ...? - vil du ikke fortælle lidt mere om det ? - er
det
> et program - drivere el. en ny Glidewrapper ?

Der er tale om et stykke software, der skulle kunn efterligne Voodoo1 samt
Voodoo2 ydelse af 3d grafik igennem et alm. grafikkort.

Dog er softwaren rimelig processorkrævende.

--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email? Remove the spammer in address

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-05-01 09:02

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse
news:9cln50$62b$1@news.inet.tele.dk...
> "JK" <dempsey@email.dk> wrote in message
> news:9clki3$5rg$1@news.cybercity.dk...
> Der er tale om et stykke software, der skulle kunn efterligne Voodoo1 samt
> Voodoo2 ydelse af 3d grafik igennem et alm. grafikkort.
> Dog er softwaren rimelig processorkrævende.

så er det godt, jeg ikke har smidt mit gamle Voodoo 2 på møddingen )

/JK

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-05-01 11:53

Hvor hentede du det henne?

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message
news:9cln50$62b$1@news.inet.tele.dk...
> "JK" <dempsey@email.dk> wrote in message
> news:9clki3$5rg$1@news.cybercity.dk...
> > Voodoo 2 3D hardware ...? - vil du ikke fortælle lidt mere om det ? - er
> det
> > et program - drivere el. en ny Glidewrapper ?
>
> Der er tale om et stykke software, der skulle kunn efterligne Voodoo1 samt
> Voodoo2 ydelse af 3d grafik igennem et alm. grafikkort.
>
> Dog er softwaren rimelig processorkrævende.
>
> --
> Bjarke Andersen
> Wanna reply by email? Remove the spammer in address
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-05-01 11:57

"Fritze" <Fritze76@hotmail.com> wrote in message
news:9cm4fc$ke$1@news.inet.tele.dk...
> Hvor hentede du det henne?

I didn't, monty did.

--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email? Remove the spammer in address

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-05-01 12:09

Ah sowee Troede det var dig. Nogen der har et link så?
Monty??

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message
news:9cm4k6$14a$1@news.inet.tele.dk...
> "Fritze" <Fritze76@hotmail.com> wrote in message
> news:9cm4fc$ke$1@news.inet.tele.dk...
> > Hvor hentede du det henne?
>
> I didn't, monty did.
>
> --
> Bjarke Andersen
> Wanna reply by email? Remove the spammer in address
>