/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hæver point tal 20. øverst overalt?
Fra : Patriar
Vist : 336 gange
10 point
Dato : 25-12-03 13:57

Når man hæver point tallet 20 point, så står der at man bliver placeret øverst over ubesvarede spørgesmål igen.

Men er det øverst i kategorien kun?

Eller øverst i det hele taget?

DVS. kommer man til at ligge øverst på "seneste 25" igen?

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 25-12-03 14:00

Niks, kun øverst i katagorien. Ikke i seneste 25.
Den hoppede jeg også på, da jeg startede her

mvh
jms

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-12-03 14:00

Du kommer kun til at ligge øverst i kategorien
og ikke i "Seneste 25".

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 20 point
Dato : 25-12-03 14:01

Lig linket til dit spørgsmål her, så er du på en måde øverst igen.
(peg på bjælken over spørgsmålet, højreklik, klik på egenskaber og kopier genvejen)

JMS

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-12-03 17:22

Som de andre skriver, meeeeeeeeen der kommer samtidig en mail (når det virker) til dem som abonerer på den type spørgsmål. Og det giver da en god mulighed for, at der hopper nogen ind i dit spørgsmål. Det er en af grundene til, at det er god idé, hvis spørgsmålet stilles i den rigtige kategori.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : Patriar

Dato : 25-12-03 21:02

Tak for svaret jmsgruppen. Det var da egntligt en god ide