/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
DVD brænding
Fra : cccf
Vist : 475 gange
50 point
Dato : 25-12-03 12:20

Jeg kunne godt tænke mig at kopiere en DVD film, men da den fylder ca 2 timer
kan jeg jo ikke have den på en DVD. Kan jeg lægge hele filmen på harddisk os så dele filen i 2 og så brænde dem over på hver sin DVD.??? (hvordan gør man).
Jeg har Nero Burning Rom.
hilsen cccf

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 25-12-03 14:05

jeg vil anbefale dig at kigge på www.dvdrip.dk under Guides

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 25-12-03 14:37

Du skal rippe filmen for alt overflødigt,forskl sprog,reklame for de forskl skuespillere og hvad der ellers er,men hvilket brænder pogram bruger du.Hvis du prøver CLONE DVD prøve version.www.slysoft.com er der ingen problemer med at rippe,men du skal have en kodebryder også,samme sted,og vejledning på dansk
Mvh Ole

Kommentar
Fra : technet

Dato : 25-12-03 14:59

ofa > man behøver da ikke at smide alt væk
for man kan da med støreste fonøjelse få alt med med dette prog
DVD Shrink
http://www.dvdr-digest.com/software/software.php?file=dvdshrink
___
http://www.dvdshrink.org/

Accepteret svar
Fra : fox_mulder

Modtaget 50 point
Dato : 26-12-03 16:07

hvis du vil kopiere dvd film til 2 dvd'er gøres det næmest med dvd x copy den deler selv filmen i 2 diske uden diverse dikkedarer og du får det hele med / extra features osv. og alle menuer fungerer som på den orginale skive.

Nero 6 kan også godt brænde dvd på 2 timer eks vis i dvd-9 formatet på en skive.
det gør jeg af ogtil når det er nødvendigt..
mvh fox

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 28-12-03 12:58

Tak for svaret fox_mulder.