/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Frequency is out of range
Fra : iNsomNiac
Vist : 529 gange
100 point
Dato : 25-12-03 02:16

Jeg har dummet mig max!!!! JEg satte min opløsning til 1206 (tror jeg) x 1024. Så gik jeg derind hvor man kan ændre på Hz, og fjernede fluebenet i feltet hvor der stod noget i retning af: "Skjul (noget med Hz) det ikke vises korrekt på denne skærm. Derefter satte jeg så Hz til 75, hvor skærmen max kan tage 60, for jeg skulle jo lige prøve... Og skrærmen blev sort og skrev: "Frequency is out of range". Så genstartede jeg, og computeren starter normalt op, men når skærmen med logon skal til at komme skriver den det igen (Frequency is out of range). Jeg har en amd athlon, et geforce TI 4400, og en Philips 107E Skærm. Håber der er nogen der kan hjælpe!!!!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-12-03 02:21

Hej.

Hvis du bruger xp eller win2000, så prøv funktionen gendan computeren til et tidligere tidspunkt, fra før du ændrede skærmen. Men nogle skærme kan du også ændre indstillingerne manuelt. Men prøv det første.

ellebye

Accepteret svar
Fra : pertho

Modtaget 100 point
Dato : 25-12-03 09:48

Ellers kan du starte op i fejlsikret tilstand, og rette det tilbage.
Og lad så være med at pille en anden gang.

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 25-12-03 13:01

Gør som pertho siger, start den i fejlsikret tilstand...

Godkendelse af svar
Fra : iNsomNiac

Dato : 25-12-03 20:29

Tak for svaret pertho. Du er en Helt ;)