/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Siemens MC60 subset-kode??
Fra : PowerRanger
Vist : 2800 gange
400 point
Dato : 25-12-03 00:44

Min søster har fået en MC60 i julegave, som desværre ikke virker. Når telefonen tændes, med ikke-tdc simkort, skriver den "telefon spærret subsetkode". Telefonen er altså låst til TDC's net.
Koden til at låse den op er købt i dyre domme, og jeg har prøvet at indtaste den med *#0000* koden #, dette har ingen virkning.

Spørgsmålet er, hvad gør jeg????

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 25-12-03 01:06

Hej
Lad TDC låse den op - uden at være 100 % sikker tyder noget på at koden er forkert.
Eftersom du har betalt for koden, må den der har givet dig denne også stå inde for at den virker eller bør du jo have dine penge retur
mvh
Benjamin

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 25-12-03 01:18

Enig.. Men så du ved det til en anden gang.. så er det dumt at betale mere end 100,- kr for en kode eller at få telefonen låst op.. alt andet er overpris.. Du kan selv låse den op med et kabel og et lille program..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-12-03 02:41
Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 26-12-03 01:08

Jeg har fundet løsningen, men ingen af de ovennævnte svar er korrekte.

Jeg vil give point til den, som kan komme med den rigtige løsning, for jeg giver ikke 400 point for et forkert svar.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 26-12-03 02:17

Du skrev *#0000* koden #,
er det ikke *#0000# koden # ???
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 26-12-03 02:18

Og så skal du huske at taste koden uden simkort i telefonen..

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 28-12-03 21:32

Stadig ingen som har det rigtige svar.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 28-12-03 21:56

Hvis du skal have den låst op vil jeg da forslå dig at du downloader det program jeg har på min side www.helloo.dk
Men er det ikke sikkerhedskoden du mangler?? Hvad der er normalt på en siemens ved jeg ikke helt.
Men ericsson har 0000 Nokia har 12345
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-12-03 22:43

*#0000#kode#

?????????????

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 28-12-03 23:31

Jeg vil har jo fundet løsningen, som skrevet ovenfor. Jeg vil give point til den, som kan komme med den løsning.

Koden har jeg, men det er hvordan den indtastes, der er spørgsmålet.

*#0000#kode# er IKKE korrekt.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-12-03 23:51

Unlock siemens MC60

got the solution guys...

all those software actually support USB data cable.,,, thats just great

how? After installing the usb driver,,,go to control pannel> system> harware> device manager> now click on the "+"sign b4 ports(com & Lpt) there u will see which port atcally its installed.."My one was in com3.." so setup ur port in the unlocking software,,, done

enjoy guys

Ohh by the great forum...thanks

I just unlocked mine this way... so sure u guys can make it too

-------------------------------------------------------------

kan det bruges til noget?????????

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 29-12-03 01:40

Nej, ellebye, det kan det ikke.

Her er løsningen til dem, som måske er i samme situation som jeg var i.

Man indtaster *#0004#kode# og det er med Sim-kort i.

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 400 point
Dato : 29-12-03 01:49

Det var lidt af en "nøddeknækker".

Godt nok. Man skal ikke tro på alt hvad man ser og hører/læser.

Men ellers Godt nytår

Mvh
Ellebye

Godkendelse af svar
Fra : PowerRanger

Dato : 07-04-04 11:01

Tak for indsatsen ellebye.

Kommentar
Fra : 22232425

Dato : 23-08-04 15:37

koden er enten
*#0000*47932194#
eller:
*#0004*47932194#
Jeg håber du læser dette for det er den rigtige kode ,
sådan kom min til at virke!!!!!!!!

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 23-08-04 20:22

Den har virket i lang tid, men ellers tak 22232425.

Kommentar
Fra : 22232425

Dato : 25-08-04 16:08

hvordan fik du den til at virke

Kommentar
Fra : 22232425

Dato : 25-08-04 16:10

er det så mig der skal have point du ville jo give point til den med det rigtige svar??

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 25-08-04 17:59

Spørgsmålet er jo blevet lukket for længe siden, så du er for sent ude desværre.

Kommentar
Fra : 22232425

Dato : 30-08-04 20:01

buuuuuuhuuuuuuuu

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 31-08-04 09:58

I øvrigt har jeg lige set, at du, 22232425, har * imellem de to talrækker. Dette er IKKE korrekt, på den telefon det drejede sig om. Det skal være #.

Kommentar
Fra : b00b

Dato : 02-09-04 02:36

har intastet begge koder. Og min mobil virker stadig ikke?
er der noget man skal trykke på, efter man har trykket hele koden ind??

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 02-09-04 11:43

Det 8-cifrede kode er forskellig fra telefon til telefon, mener jeg, og dette ville også passe fint med at din ikke virker. Du skal bruge den kode, som er specifik for netop din telefon b00b.