/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Glædelig jul
Fra : ellebye
Vist : 413 gange
10 point
Dato : 24-12-03 13:30

Hermed ønskes kvinder som mænd, børn som voksne, venner som uvenner, tykke som tynde, troende som ikke troende, gamle som unge

en rigtig glædelig

samt et godt og helsebringende

med håbet om, at al uvenskab er lagt på hylden, og et nyt kan starte 1. januar 2004.

Med venlig hilsen
Ellebye

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 24-12-03 13:33

HØRT-HØRT-HØRT
->ellebye Hjertelig lige måde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-12-03 13:34

Tak

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-12-03 13:40

i lige måde emmesen, også til alle jer andre god og godt
Manse9924-31

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-12-03 13:41

emesen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-12-03 13:49

Ude i badeværelset er det godt nok emmet med alt det vand der skal fordampe. Måske skulle jeg have lavet en lille åbning i dampspærren.
Emmet-sen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-12-03 13:51

slæg hammer

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 24-12-03 13:55

Takker og i lige måde

Hallob

Til Alle....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-12-03 13:56

hov - forkert tråd
Og selvfølgelig ønsker vi og så en rigtig glædlig og et godt til alle.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-12-03 13:56

Tusind tak. Jeg har fået din emil

Jeg er kun lige et smut forbi inden familien kalder, så jeg vil lige benytte lejligheden til at ønske alle de 'faste' kandu'er jeg er stødt på (..frit fra hukommelsen) :

emesen
rellom
skingur
ans
als
mango
fnollerpige
manse9933
briani
dabj
erling_l
ram2
jmsgruppen
tutfis
tedd
ishoey
franksp
catbody
viskinge
rkl
natmaden
srhansen
uffe29
dk
birgitta
toupie
og fridaflip

..en RIGTIG GLÆDELIG JUL

Skulle jeg have glemt nogen? Ja, så gælder det selvfølgelig også dig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-12-03 14:09

Flovt flovt flovt: Jeg har jo glemt den gode mand...

Glædelig jul til dig CLAN

Ps. Jeg skulle også hilse jer ALLE fra min go'e veninde Frk.Uro, det har lagt maskinel og ører til mangt og meget omkring kandu.dk i år

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-12-03 14:28

God jul til brugerne på kandu.

mvh ans

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 24-12-03 15:11

tak i lige måde

og kan i have en rigtig god aften til alle

mvh thomat

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 24-12-03 15:27

Rigtig glædelig jul til jer alle !!!

mvh srhansen

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 10 point
Dato : 24-12-03 15:49

Tak til emesen

Samtidig vil jeg da også gerne ønske alle her på KanDu, en rigtig Glædelig samt et Godt og Lykkebringende

Jeg har allerede fået den bedste julegave, man som Morfar kan få. Min svigersøn er flyttet tilbage til min datter og mine 2 børnebørn.
Ovenikøbet kommer de alle her over til Odense for at fejre jul sammen med os, selvom det ikke var vores tur. Og de bliver her hele julen. SKØNT

De venligste julehilsener

Frank (en meget Morfar

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-12-03 15:52

Til Alle mine gode Kanduvenner og uvenner herinde
ingen nævnt ingen glemt

Vi jeg ønske jer allesammen en rigtig

Og et lykkebringende

Mvh Brian

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-12-03 16:04

Er det for sent med en ønskeliste
Nå men det er nok ikke for sent, så her er min liste.
Poæng - masser af poæng.
Stjærner - rigtig mange stjærner.
Noget hjælp
Nogen at hjælpe
Et par stykker der bliver hjulpet.
Flere rare mennesker.
Godt vejr.
Flere poæng
Og stjærner.
Jeg har mange flere ønsker men de må vente til næste
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-12-03 16:31

Også glædelig jul og godt nytår herfra.

Kommentar
Fra : lavendel

Dato : 24-12-03 16:45

Hejsa med jer alle

Der skal også lyde et ønske fra mig om en rigtig dejlig til alle

og nogle gode juledage, og så sørg lige for at komme godt ind i det nye år

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-12-03 16:46

Glædelig jul til jer alle sammen - har lidt ½ travlt i køkkenet (godt med lidt arb. vin og lidt "sne").
Molo... bedre sent end aldrig
Kan i nu alle sammen ha' en rigtig hyggelig og glædelig juleaften... og pas nu godt på jer selv i morgen, når det går RIGTIGT løs
Jule kram og knuzer...
Søren

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-12-03 17:36

Noooyj, jeg var med på molokyls liste over faste kandubrugere... jeg er rørt til tårer... Men ellers så... Rigtig meget glædelig jul til den ganske flok, -faste som ufaste

Og så må vi vist hellere videre til vigtigere ting...

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 25-12-03 07:09

En rigtig god morgen til alle

I mit indlæg i går: 24-12-03 15:49 skulle der naturligvis, at stået "Tak til ellebye", da det jo er ham der har oprettet tråden. Jeg beklager fejlen. Det er sådan noget der sker, når man skal skynde sig

Naturligvis, var hilsenen til alle.

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 25-12-03 08:08

Selvfølgelig, skal der også komme et ønske om en rigtig
glædelig jul til jer alle fra mig. GLÆDELIG JUL.
Jeg tager lige et godt og lykkebringende nytår med.
Tak for al jeres hjælp i det forgangne år.

Mange venlige hilsner fra maya123

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 25-12-03 10:29

Hejsa alle
En glædelig herfra, godtnok lidt forsinket
til jer allesammen, og tak for mange muntre timer herinde.
Selvfølgelig er der nogen der har lidt sure opstød engang imellem, og det skal der også være plads til. Nogle gange er det jo relevant.
Men andre gange er det bare for at være sur. Jeg tror manse9933 kan huske et par stykker, som vi begge gav et par kraftige kommentarer med på vejen. Tak manse.
ellebye<< nu skriver du uvenskab lagt på hylden, så et nyt kan starte, "MENER DU HERMED AT ET NYT UVENSKAB KAN STARTE"
Forøvrigt mener jeg, at der generel er en rigtig god disiplin her. De fleste er gode til at undskylde, hvis man har kvajet sig lidt. Og tænk lige, hvor mange personer, der helt uden anden justits end selvjustits, klarer så mange vanskelige situationer, spørgsmål og debat, uden at smide med mudder. Jeg er ganske imporneret.
Det må skyldes, at de faste brugere her på kandu, er noget ganske specielt, IKKE ????
Og lige igen, tak til alle.
Rigtig glædelig
Og godt
Håber alt vil være lige så glædelig i det nye år.
MVH
JMS

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-12-03 11:04

Inden jeg lukker tråden, vil jeg blot sige at pointene skal gå til Franksp, og samtidig sige at dette er en rigtig god, både "julehistorie" og formentlig også den bedste julegave du kunne få.
Må jeg ønske dig rigtig mange gode jul fremover "morfar", en title jeg selv får æren af at få til april.

med ønsket om en fortsat god jul til alle her på Kandu
Ellebye

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-12-03 16:55

Og lige nyttigt link til nuværende og kommende bedstefædrene:
http://www11.br-leg.dk/Start?SuccTPL=TTStart2SuccTPL&altPage=http://www11.br-leg.dk/Store?Theme=Home
Og et andet nyttigt link hvis det første tager overhånd.
http://www.3x34.dk/
Emesen.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 25-12-03 18:23

Godtnok også lidt sent.........men glædelig jul til alle, skal også lyde herfra

// Toupie

Godkendelse af svar
Fra : ellebye

Dato : 26-12-03 12:02

Tak for en lykkelig historie, og al held og lykke fremover (morfar) Franksp.

Mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 27-12-03 13:25

Hej ellebye

Tak for din pæne/dejlige hilsen. Nu er min kære genforenede dejlige familie lige kørt hjem til Frederikssund. Det blev en rigtig dejlig familiejul med søde dejlige børnebørn. Nu glæder jeg mig til uge 7 i 2004. Så skal de nemlig på vinterferie hos Morfar. Det glæder vi os alle til. Det bliver nok strengt, da jeg skal have dem alene om dagen, da min kone er skolelærer, og her på Fyn har vi først vinterferie i uge 8.

Til sidst vil jeg sige til dig ellebye. Du kan glæde dig til at blive Morfar. Oplevelsen af at være bedsteforældre, er faktisk bedre end at være forældre. Der er nok en påstand der ikke passer, men da min eneste datter nu lige er fyldt 38 år, så det nok bare fordi det er så længe siden. Selvfølgelig er det også pragtfuldt at blive forældre.

Så glæd dig til APRIL

De venligste hilsener
Frank

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-12-03 14:12

Lige på falderebet må jeg gå til bekendelse og indrømme at jeg også glemte maya123 (fra Ama'r) og ibasa (Roskilde). Rigtig go' jul til jer også .

Håber jeg nåede det.

</MOLOKYLE>