/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ans'ses flagknop.
Fra : emesen
Vist : 432 gange
2 point
Dato : 24-12-03 12:21

Ans! - jeg har ganske vist lovet at male din flagknop - men.
1. Du må stille dig op i køen.
2. Først skal jeg være færdig med det badeværelse jeg startede på i påsken 2003
3. Mit næste projekt er et nyt tag på vores hus.
4. Som andre damemennesker varer det nok længe før du bestemmer dig for hvilken farve den skal ha' [hør]
5. Det er nok slet ikke moderne med flagstang til den tid.
Emesen.
God og godt

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 24-12-03 12:25

<<emesen
**LLOOLL*

JMS

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 12 point
Dato : 24-12-03 12:43

LOL
Beviset er her http://www.kandu.dk/dk/spg/28320
Jeg har bestemt mig for farven jeg er nemlig beslutsom.

mvh ans

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 24-12-03 12:58

->emesen
Pkt.3 må du kunne klare på under et halvt år(presenning)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-12-03 13:05

For emesen tager det lang tid. Han bruger tiden på kandu.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-12-03 13:07

Dabj - Jeg starter med, at lægge undertag - og så kan det ikke regne ind foreløbig.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-12-03 13:07

emesen er nu flink nok, han hjælper alle, især kvindemennesker.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 24-12-03 13:20

->Skal man ikke have taget af for at komme til undertaget???

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-12-03 13:36

Jeg smider lige et spørsmål ind her ,som ikke har noget med knopper på flag stænger at gøre.
hedder det at børste tænder eller hedder det hovedrengøring ?????????

Mande9933

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 24-12-03 13:40

Tangentrenovering????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-12-03 13:42

Hvis man vasker flagknoppen er det vel hovedrengøring, og da man godt kan vaske en flagstangsknop med en tandbørste................må svaret være JA.
Emesen.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-12-03 13:42

ja,sort hvid sort hvid

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-12-03 13:43

plet vis knop vask

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 24-12-03 14:44

Ans - jeg har kigget på dit "bevis" og der står ikke noget om hvis flagknop jeg vil male.
Der står ingen flagstang hos mig, og sidst jeg prøvede at male naboen's knop med en spatter-pistol, blev han ikke særlig tilfreds med resultatet.
Emesen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-12-03 14:53

emesen
Får 40 point vil du male flagknoppen i den farve jeg ønsker. Jeg har da givet dig 40 point. det var da også mit indlæg du svarede på.

mvh ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-12-03 14:57

Ok, jeg prøvede bare at krybe udenom.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-12-03 15:56

ja ja men den går ikke. Krybe udenom nej nej.
Nu skal jeg til familiejul.

mvh ans

Kommentar
Fra : emesen