/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
PROGRAMMET DER BARE FJERNER SNAVS
Fra : jmsgruppen
Vist : 552 gange
50 point
Dato : 23-12-03 23:19

HER HAR VI DET ULTIMATIVE PROGRAM.
I dag har vi fået Norton Internet Securiti udgave 2004, her på kontoret.
Dette program overvåger, at man ikke får spyware, eller andet snavs på PCén.
Programmet anvender den nyeste ekspertviden inden for bloodhound teknologi, og fjerner risikoen, inden den opstår.
Jeg vil varmt anbefale dette program. Derudover er man usynlig, når man færdes på internettet.
Jeg ved godt, at jeg får på puklen, men hvem kan have mistro til symatec, som er et af de førende i verden indenfor antivirus og internet securiti.
god
godt
mvh
jms
nb. skriver lige et tip om det samme.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 23-12-03 23:28

Ja, det lyder da bare rigtig godt.
Men jeg vil nu lige vente og se, om det nu også ér så godt - som det lyder.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-12-03 23:45

So ein ding müssen ich auch haben
Hejsa til jer alle og rigtig glædelig jul
Flytningen til min nye "hule" = vel overstået (alle ledninger i de rigtige stik - igen)
(undsktld JMS at jeg bruger dit spørgsmål / oplysning til bla bla bla)
Endnu engang rigtigt glædelig
Søren

Kommentar
Fra : technet

Dato : 23-12-03 23:50

jmsgruppen> på puklen nej da det gør du ikke af os , for så har vi xtra at lave

men hvad siger din version af norton til denne side ??
http://www.digitalcameramag.co.uk

er der reaktion fra norton ??

og hvis du/i er tilfreds så er det jo godt

Kommentar
Fra : mayday

Dato : 24-12-03 00:15

jmsgruppen

Er det ikke lidt forhastet, og mod bedre vidende, at du anpriser Norton programmet i så "høje toner" når du i din tråd :http://www.kandu.dk/dk/spg/28600, fra en af eksperterne på Spywarefri.dk modtager (og kvitterer for) følgende bemærkning til programmet:

"Jeg synes der skal meget mere på bordet før man kan sige noget. Den skal
have lov til at køre et stykke tid og så må den bevise hvad den kan. Jeg
er nok lidt skeptisk må jeg sige. Jeg ville ikke straks udskifte mine programmer
som jeg stoler så meget på. Jeg har endnu ikke set en test af den nye Norton.
Alt hvad jeg har set kommer fra Symantec som fremstiller den. Men den skal
have en fair chance for at gøre sig gældende.

Men det bliver da spændende med en hjt-log fra en bruger der benytter denne
Norton. Kan den hindre hijacking? Jeg har min tvivl."

At du samtidig skriver et tip med samme ordlyd, finder jeg dybt kritisabelt og useriøst, idet brugere der alene læser tippene muligvis ikke se andres bemærkninger.

Men du er måske blevet sikkerhedsekspert siden igår?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-12-03 00:22

Hey SOS... det var dog pokkers humør
Symantech plejer ellers ikke at lancere "skrammel", men du har da ret i, at tiden bør ses an, før den store investering.
Nu står der jo at programmet bare kan fjerne alt snavs... jeg kigger lidt på min nye "hule" (lige lavet nyt PC værelse), så gu've' om det kan rydde lidt op i håndværkerrodet også
Glædelig jul til jer alle sammen
Søren

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-12-03 00:30

Hejsa Mayday

Rettelse til dit links som ikke kan åbnes,der er sneget sig et lille punktum med
her er den rigtige

http://www.kandu.dk/dk/spg/28600

Mvh Brian

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 24-12-03 01:38

<<<mayday
Fordi du i din profil beskriver dig som ekspert i bygningskonstruktioner og ejendomsjura, og at jeg uagtet dette måske i et par spørgsmål, netop på disse områder, har givet et for spørgeren bedre svar, som spørgeren herefter har valgt at acceptere, som det bedste svar, synes jeg ikke dette faktum bør forringe det nye program fra Symatec.
Jeg skriver min mening, og min begrejstning for programmet. Jeg kan i den forbindelse notere mig, at du har fire accepterede svar på et år. Derudaf kan man jo indlysende se din blomstrende ekspertice. Man kan jo ikke presse en spørger til at acceptere ens svar, uagtet hvor meget man end prøver.
Hvorvidt man ønsker at følge min rådgivning, eller ej, er jo en beslutning den enkelte må foretage. I øvrigt synes jeg ikke mit tip er mindre seriøs end andre, som du så ikke har valgt at kritisere. Mærkelig nok.
Hvor din beslutning ellers måtte være, og hvad du derudover agter at foretage dig. er for mig fuldstændig uinteressent.
Fortsætter dine høflige indlæg, ønsker jeg måske også at henvise til et par link her på kandu.
JMS

Kommentar
Fra : jensoline

Dato : 24-12-03 06:28

JMS
Du henviser frækt til andres ekspertviden,DU,som får 99% af dine accepterede svar fra
en gangs spørgere eller fra fra soleklare konstruerede spgm.Du minder mig om skjult camera i Amerikansk TV.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 50 point
Dato : 24-12-03 08:01

jensoline>endnu en selvbestaltet ordenshåndhæver,din slaks findes på alle arbejds pladser/opgange/villa veje/forummer,og kan kun kun komme med sure opstød om andres indsatser/initiativer/gøremål,gå til en læge han/hun
kan sikkert henvise dig til en terapi gruppe,som kan hjælpe dig med at få lidt indhold i livet,(pas på mavesår)du er sku den eneste type menneske der
kan få mig til at brokke mig,modsat dig som åbenbart kan og vil brokke dig over alt og alle,jeg kan se at du kun har besvaret et spørsmål i den tid du har været på kandu,så er det ikke misundelsens ubehalige væsen der gnaver dig,ud fra de indlæg jeg indtil nu har set fra dig kan jeg se at du gerne
vil være med på legepladsen men mangler alt der hedder initiativ,jeg har løbet ind i flere sider på nettet som kun handler om at brokke sig og kritisere alt og alle,så her er et tip,gå ind på en af disse og få afløb for dine mærkelige tendenser,en gang om dagen og kom så tilbage til kandu og vis lidt kreativitet,eller syng en sang før du tænder for computeren,men du kender garanteret kun sange der handler om den mørke side af livet,din barndom har sikkert ikke været særlig sjov,så jeg tror på at de fleste
på kandu vil kunne bære over med dit problem.
Du henviser frækt til andres ekspertviden<det gør vi sku allesammen hvor
fande skulle vi ellers få viden og forståelse fra,viden er ikke noget
der bare popper op i ens hjerne,puf*'* nu er jeg altvidende,man må sku der for helvede få sin viden et sted fra,men du knipser garanteret med fingerne og så er du ekspert,så forsæt du bare med at rode rundt i folks profiler og se om du kan finde noget du kan brokke dig over.
Manse9933

Kommentar
Fra : jensoline

Dato : 24-12-03 09:23

Tråden i spgm er "POGRAMMET DER FJERNER SNAVS" Manse brug det,med den kaje en
julemorgen ,får du da ingen gaver

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-12-03 09:41

jeg tror heller ikke på julemanden, så gaver får jeg nok ikke alligevel,men det er der rart at se at du har en smule fantasi,og ikke helt blank i bolden.
Så din fremtid ser lys ud,der er hælp at hente,det er det mest positive jeg endnu har hørt fra din side,så det går den rigtige vej,held og lykke med din
nye livs stil.
Manse9933

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 24-12-03 09:42

jmsgruppen -> Tillykke med din investering.

Nu kunne det være sjovt at avprøve din program for alvor, problemet er bare at jeg jo ikke har mulighed for at se resultatet, da du ikke har lyst til at lægge en hijackthis herind.
En mulighed var at sende den pr mail til mig...

Så kunne jeg give dig et par "grimme" sider du kunne surfe på og så kunne vi kigge den hijackthis log igennem og se om den afviser al spyware.Jeg skal selvfølgelig nok rense computeren fuldstændigt bagefter, hvis der er noget.

Det må da også være en sikkerhed for dig..

For det er jo en fantastisk program, hvis det holder hvad det lover, for så får vi alle til at købe det program og så er alle problemer ude af verden*S*

Hvad siger du til ideen??

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 24-12-03 11:20

<<<<Manse9933
Tak for dit indlæg. Jensoline har jeg også oplevet før. Jensoline kunne tage mayday i hånden, og så kunne de begge blive indlagt og opereret for sure opstød. Hvis det ønskes, kan jeg nemt finde et par tråde, hvor det samme sker, men jeg tror at de fleste her, kender disse personer.

<<<arlet
Jeg er meget glad for programmet. Hvis det kan det man lover, er det nok det p.t. bedste på markedet. Men ak, hvad der er effektiv og up to date i dag, er jo forældet i morgen.
Jeg vil gerne være med til at prøve en hel masse, men har ikke lyst til at ligge min mailadresse her. Hvis du ligger en adresse, vil jeg maile dig OK.

God allesammen (gælder også jensoline og mayday)
MVH
JMS

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-12-03 11:29

Technet - min lille NORMAN (fra TDC) var da ikke glad for dit link.
Så den åbnede jeg ikke.
Emesen.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 24-12-03 11:37

Selvfølgelig vil jeg lægge min mail her, ellers kunne du have fundet den under min profil arlet @ mail . dk Det er en mail, jeg bruger i forums osv. Så har jeg en kun til familie og venner og så har jeg en hotmail adresse til spam, som jeg smider alle steder, hvis man skal skrive sin mailadresse forskellige steder. Hotmailadressen bliver skiftet hver anden måned, når der kommer for meget spam i. Forum adressen har jeg kørt med i et stykke tid og der er næsten ikke noget spam i den, og den til familie og venner er der intet spam i. Jeg syntes det er en god måde at styre spam på..

Du er velkommen til at sende din mail nu og her, men vil gerne vente til julen er overstået, så vi får mere tid til at teste den, for jeg er lidt nysgerrig, for det ville være fedt, hvis de har fået lavet et program, det holder alt det l... ude, så finder jeg lige noget frem i mellemtiden.

Fremgangsmåden bliver så at du kører nogle scan med diverse spywarescannere og afslutter med en hijackthis, som du sender til mig, så vi er 100% sikker på at du er hel ren inden vi starter.
Så kommer jeg med forskellige adresser, du skal gå ind på..

Og så smider du en hijackthis ind til mig igen også ser vi hvordan det går. om du stadig er ren eller der måske er smuttet et par enkelte ting eller den er fuld af spyware.... Det bliver spændende

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-12-03 11:47

"Slagets" gang kan måske følges her.
Emesen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-12-03 11:52

Vi får vel resultatet af det forsøg her i denne tråd? Det lyder spændende.
Til alle
bentjuul

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 24-12-03 11:54

Helt sikkert....

Jeg skal nok komme med input ind i mellem

Det ville jo være fantasktisk hvis man kunne nøjes med et enkelt program, der tog alt...

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 24-12-03 12:21

<<alle
Jeg sender lige nu en mail til arlet.
Jeg lukker tråden her, og så åbner vi en ny, når diverse eksperimenter er overstået.

Glædelig allesammen. Vi tales ved mellem jul og nytår.

MVH
JMS

NB. arlet lyder fornuftig med flere mail adresser, men jeg har kun kontorets her. Måske skulle man lave en hotmail.

Godkendelse af svar
Fra : jmsgruppen

Dato : 24-12-03 12:22

Tak for svaret Manse9933.
Du får point for dette indlæg

MVH
JMS

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-12-03 12:25

Hvilken abonering skal man ha' for at følge den nye tråd.
Emesen.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-12-03 12:26

god

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 24-12-03 12:28

Vi lægger den under ms windows, som denne her

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 24-12-03 12:29

Jeg lægger også et link her til tråden

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 24-12-03 12:40

Jeg ligger også et link her, hvis det bliver mig der laver tråden

mvh
JMS

Kommentar
Fra : technet

Dato : 24-12-03 13:15

emesen >> jeg havde faktisk regnet med at der var en med norton der havde reageret
men så kan jeg lige sige at det er en ganske almindelige homepage hvor man kan købe digitalcamera og diverse tilbehør altså info omkring digitalcamera..

men hvis din lille NORMAN (fra TDC) var efektiv her hvorfor så invester i noget som man allerede har
bare for at være med på noderne.

og mit system er heller ikke glad for siden og lige til en oplysning , den slags sider er der rigtig mange af ,
men folk opdager det for sent.