/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Outlook problem
Fra : Sniper12
Vist : 372 gange
100 point
Dato : 23-12-03 21:17

Min ellers helt nye HD er begyndt at sige nogle mærkelige lyde og så går Win ned, man kan ikke køre en scandisk uden den dør. Nu ville jeg så lige gemme alle mine mails så de ikke forsvinder hvis den død helt, jeg har fået gemt mail adr. men kan ikke få den til at gemme alle mine mails en en fil. Hvordan gør jeg det sådan så man bare kan impotere dem når jeg har fået en ny disk.

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 110 point
Dato : 23-12-03 21:25
Kommentar
Fra : arlet

Dato : 23-12-03 21:26

Glem det øverste link, virker ikke.

Men riversen eller denne her

http://www.oehelp.com/OEBackup/Default.aspx Hvis du henter dette prg. som du kan få gratis i 30 dage, så gør programmet det hele for dig helt automatisk.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-12-03 21:31

Markere alle breve i indbakke (hold shift nede og klik)
Højreklik på de markerede og træk dem ud til en mappe du har oprettet på skrivebordet og tryk kopier hertil.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 23-12-03 22:58

Det eneste der virker i outlook er at eksportere. Du SKAL eksportere din PST fil. Den kan ligge forskellige steder, afhængidg hvordan din PC er sat op. Brug start<søg<filer skriv *.pst
nu finder du din PST fil. Husk adressen.
Gå i outlook, find filen, marker denne, sig eksporter, og eksporter filen til andet medie.
Når du ønsker dine informationer tilbage i din outlook, sig importer, og derefter gennemse, peg/ marker filen.
HVIS DU BARE KOPIERER, OG IKKE VÆLGER EKSPORTER / IMPORTER ER ALLE DINE DATA TABT.
Typisk, fordi outlook komprimerer din pst fil en gang imellem.

mvh
jms

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-12-03 00:11
Kommentar
Fra : catbody

Dato : 24-12-03 11:57

jmsgruppen>>> jeg tror det er Outlook Express der spørges om (kategorien er Windows, og OE er jo en del af Windows) Men ellers er det rigtigt hvis det drejer sig om Microsoft Outlook

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 24-12-03 12:04

<<catbody
Måske men der står outlook ( ikke express )

Jeg kan ikke huske express 100%, mange år siden jeg anvendte dette.

mvh
jms

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-12-03 12:12

jeg bruger MBXtract,så behøver man ikke at have dem liggende i selve mail programmet,men i en mappe efter eget valg,når jeg så for brug for en af disse
e-mail's så går jeg bare ned i min e-mail database og klikker på den e-mail jeg skal bruge,så åbner den sig automatisk i OE,som en normal e-mail,og OE skal ikke slæbe rundt på alle disse mails.
Manse9933(gratis)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-12-03 12:16

MBXtract pakker mbx filerne ud til mappe efter eget valg,og finder selv OE mail mappe,så kan man udpakke hver enkelt mappe i OE,til sin data base.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-12-03 12:22

den tager alle e-mails i en mappe af gangen,og fortæller dig hvor mange mail den har udpakket fra denne manppe også næste o.s.v man skal bare lave nye output mapper til de forskællige mapper ellers lægger den de forskællige mapper i OE i en mappe,så kan man let miste overblikket.

Godkendelse af svar
Fra : Sniper12

Dato : 24-12-03 16:50

Tak for svaret arlet. Jeg brugte den der men riversen