/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Kollektiv søges
Fra : laerkerebekka
Vist : 905 gange
80 point
Dato : 23-12-03 17:19

Jeg ville bare forhøre mig om der skulle være nogen herinde der kendte til et kollektiv i Kbh der mangler en beboer?

Accepteret svar
Fra : M_kristensen

Modtaget 80 point
Dato : 23-12-03 21:33

Hyggeligt kollektiv på Nørrebro søger indflytter snarest muligt.

Husleje: 3000 kr. (inkl. fællesudgifter - adsl, tlf, aviser m.v.)
Mad: 700 kr.
Andel: 38.000 kr.

Du skal være mellem 22 og 30 år og gerne studerende.

Mdl. husleje: 3000 kr.

sine(snabel-A)ruc.dk

Kommentar
Fra : M_kristensen

Dato : 23-12-03 21:36

Der er kollektiver og bofællesskaber, der søger nye beboere. Den Blå Avis (mandag og torsdag) og Information (lørdag/søndag) er gode steder at lede.
Begge aviser findes på Internet, men de bringer ikke annoncer om kollektiver i elektronisk form.

Ungdomsinformationen har desuden en service, hvor man kan søge efter kollektiver, ligesom kollektiver kan søge efter beboere. www.ui.dk/

Håber det kan hjælpe.

Godkendelse af svar
Fra : laerkerebekka

Dato : 24-12-03 15:09

Tak for svaret M_kristensen. men jeg mener der bliver for "dyrt" på en su (uden lån) at give 3700 væk om måneden..
Men hvem ved det kan være at jeg ender deroppe til sidst :)

Venlig Hilsen Lærke