/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
melody....
Fra : zeck
Vist : 405 gange
50 point
Dato : 23-12-03 16:43

hey hvor kan jeg købe en ny benzinhane til en honda meldy..
jeg har søgt mange steder men kan ikke finde nogen noget som helst sted....

er der eventuelt en fra en anden knallert der passer over på..??

--zeck--

Kommentar
Fra : Orsted_banden

Dato : 23-12-03 17:00

jeg mener den passer fra en honda PA50 (camino)

Kommentar
Fra : kandu4thomas

Dato : 23-12-03 22:39

Herj Zeck er igang med at lede !

Sikker på det ikke er det ikke er stoppet og du bare kan rense det ?! Tit kan man jo bare skille dem ad og rense dem.

Vh
Thomas

Kommentar
Fra : kandu4thomas

Dato : 23-12-03 22:43

Halløj Zeck, har lige hørt en kammerat! Du kan godt bruge benzin filteret fra flere forskellige KNALLERTER! Blandt andet honda PA50 som orsted_banden siger.. Det er bare en af dem !
Jeg har fundet 1 direkte link til dig ! hvor du kan købe en benzinhane for 79 Kr. !
http://www.thansen.dk/product.asp?c=195896140&n=282527399&pn=282527404
Hvis du ikke kan få fat i det, selvom det skulle du jo meget gerne kunne, hehe :D Så skriver du bare så skal jeg nævne dig hvilke modeller du kan tage det fra ! Men den her hane kan du godt bruge :D
God Jul, Juleaften imorgen, sgu ik dårligt, hehe :D

Med Venlig Hilsen
Thomas

Kommentar
Fra : zeck

Dato : 24-12-03 00:31

jeg ved sku ikke den ligner ikke meget den der er på nu.. men det er jo kun 79 kr så jeg vil da give det et forsøg..!!! ellers skal jeg nok skrive..!!

kandu4thomas: jeg tror sku det er lige meget hvor meget jeg renser den så kommer den arldrig til at sidde sammen igen..!!(den er knækket)
men ellers mange tak for hjælpen..!!!

og tak for svar...

--zeck--

Kommentar
Fra : zeck

Dato : 24-12-03 00:31

(hvordan godkender jeg dit svar du skal jo have dine point...???)

Kommentar
Fra : zeck

Dato : 24-12-03 00:34

åhh jeg sad lige og kiggede på det billede der er af den..!! og den kommer ikke til at passe da den ska ha den lille studs til benzin slangen på siden og ikke overfor dreje dimsen..!!!!
men hvad for nogen mopeder kan jeg ellers købe til,...??

--zeck--

Kommentar
Fra : kandu4thomas

Dato : 26-12-03 23:24

Halløj lige hjemvendt fra jylland så har derfor ikke kunne svare ! Du behøver jo heller ik at køre med benzinhane, jeg har fjernet mit og så erstattet det med et benzinfilter til 19 Kr. og det kører perfekt ! benzinhanen gør jo bare du kan lukke af for benzinen fuldstændigt intet andet !

vh
Thomas

Kommentar
Fra : zeck

Dato : 27-12-03 18:07

jo hvis jeg skrotter den drukner den sig selv..!!! har prøvet nogen gange at glemme at slukke for den..!!!

--zeck--

Kommentar
Fra : kandu4thomas

Dato : 28-12-03 00:40

så er svømmeren i din kaburator da også i stykker!!!!!! Hvis den ikke kan lukke af for alt benzinen ! Hmmm jeg prøver lige at se hvad du ellers kan gøre..!