/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Fiat Punto
Fra : urhammer
Vist : 690 gange
50 point
Dato : 14-03-02 00:20

Jeg har problemer med det elektriske på min Punto fra 2000. Lyset går og kommer, pærer springer i serier. Forhandleren Sven Engstrøm fralægger sig ansvar selv om fejlene opstod inden bilen var 6 mdr. gammel. Har andre lignende erfaringer. Hvad gør man?
Venligst Bjarne Urhammer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-03-02 11:14

"urhammer" <urhammer.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:N_Qj8.351$ZI6.46559@news000.worldonline.dk...
> Jeg har problemer med det elektriske på min Punto fra 2000. Lyset går og
> kommer, pærer springer i serier. Forhandleren Sven Engstrøm fralægger
> sig ansvar selv om fejlene opstod inden bilen var 6 mdr. gammel. Har
> andre lignende erfaringer. Hvad gør man?
> Venligst Bjarne Urhammer

Du starter med at spørge i en gruppe hvor folkene har forstand på biler...
Hint: dk.fritid.bil

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf
gæstebog, dagbog, dragracing, m.m. !

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-03-02 18:35

> Du starter med at spørge i en gruppe hvor folkene har forstand på biler...
>
Hold da op Søren, jeg ved da, at koblingen sidder til venstre - tror jeg da
helt bestemt....

/Lars

PS. Undskyld, jeg ku' ik' la' vær - bare for en gangs skyld

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-03-02 22:25

"Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk> skrev i en meddelelse
news:a6q0li.90.1@fischer-streton.dk...
> Du starter med at spørge i en gruppe hvor folkene har forstand på biler...
> Hint: dk.fritid.bil

I dk.fritid.bil ved de nok mere om reparation og deslige. dk.videnskab.jura
var nok en mere passende gruppe.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside
....?!?

Kommentar
Fra : Peterpo

Dato : 30-04-02 21:07

Såfremt du er 100% sikker på at garantien dækker, er der vel ikke andet at gøre end at sende ham et anbefalet brev med trussel om advokat.
Det er den eneste vej, hvis ikke i kan nå til enighed, og du ikke kan acceptere fejlen.
Gør op med dig selv, hvad du kan acceptere, så bliver sagen klar.

Mvh

Kommentar
Fra : anchri2

Dato : 15-11-03 12:10

Du har ret til at klage, men skal kunne bevise det du siger.
Det er klart forhandleren fralægger sig ansvaret, da det er lettest.
Du skal gå videre med det.