/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Årets nytårshilsen
Fra : h_blunck
Vist : 516 gange
500 point
Dato : 23-12-03 10:09

Nu var jeg først med julehilsen i år....

Ny idé -- konkurrent til EB's nytårstorsk....

Hvem skulle have årets bommert?

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 23-12-03 10:18

Det skal Jacob Busti
Ikke fordi har kørte lidt stærkt, det gør vi alle i ny og næ, men
FORDI HAN SLET JAVDE LAGT MÆRKE TIL HANS FART

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 23-12-03 10:21

Nu sendte den igen uden varsel

Det skal Jacob Busti
Ikke fordi har kørte lidt stærkt, det gør vi alle i ny og næ, men
FORDI HAN SLET HAVDE LAGT MÆRKE TIL HANS FART

Derimod vi andre, vi har øjnene klinet til spedometer, og bakspejle, fordi vi holder øje med politiet
Godt
MVH
JMS

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-12-03 10:26

Tjaee, her et par forslag:

Rene Milo - han har da ups'et lidt rundt i det.

Bilka - for at forbyde nissehuer.

Anders Fogh - Han har garanteret dummet sig med et eller andet.

Mogens Lykketoft - Alletiders gedeskæg, der lige pludselig har svarene på alt. Det havde han ikke da han var i regering.

Mimi Stilling Jakobsen - Hun mener stadig vælgerne er dumme fordi de fravalgte hende og hendes skodparti.

Danske Bank - Som gør det de er bedst til, øder mine penge væk, tjener selv mange og drukner os i gebyrer.

Dyremose - Der holder en stor dyr fest i TDC og fyrer en ordentlig røvfuld medarbejdere i samme åndedrag.

Politiet - Der vedholdende forsøger at indbilde os at fotovogne opstilles på farlige pletter, det har sandelig ikke noget med pengemaskiner at gøre.

Arla - Der sandelig ikke har noget monopol de udnytter, men til gengæld sænker de kvaliteten på varerne.

Europark - Der jo er meget entusiatiske og kan give bøder til biler der har været afmeldt i flere år.

Carpark - Der er mindst lige så irriterende som ovennævnte.

Rockerne - Der overgår alle i klogskab - Danmarks svar på Cosa Nostra "Vi er bare en motorcykelklub!!?!?!?"

...og jeg kunne blive ved......

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 510 point
Dato : 23-12-03 10:28

Klart JMS, han burde have stået højt på listen! Hvad med Irene Simonsen V, der "glemte" at betale sin fartbøde og "glemte" at møde op i retten? Hun holder iøvrigt foredarg, hvor hun står og himler op om uansvarlige unge mennesker der kører for stærkt!

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 23-12-03 10:33

>>>3773
Undskyld hende glemte jeg, oplagt emne
jms

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-12-03 10:41

Mimi????

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-12-03 10:42

Nårh nej (S)Irene selvfølgelig. Hun er faktisk et rigtigt sødt menneske. Er egentlig lidt ked af at hænge hende ud.

Godkendelse af svar
Fra : h_blunck

Dato : 23-12-03 10:49

Tak for svaret 3773.

Og tak til alle der deltog. Jeg kan forstå på flere af jer, at der er enighed om årets bommert til Irene Simonsen, V.

Der er rigtigt, at man skal være særligt opmærksom på at feje for ejen dør FØR man himler op om alle andre...

Godt Nytår til alle. Tak også til JMS for den lange liste.

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-12-03 10:50

Vi havde faktisk glemt alle EU'erne.

Læste i vistnok sidste week-end i Morgen Fascisten Jyllands Pesten, hvordan de blev beriget med skattefrie rejsegodtgørelser. Nogle af de mere entusiastiske lod overskuddet rende i partikassen, hvorimod Blak og et par andre repræsentanter for sultens slavehær scorede skillingerne i egen lommer. Husker i "diæt-John"?

Der har også lige været skrevet om et par dygtige gutter i en boligforening der er "kommet til" at feste trekvart million op, sådan i bedste Brixtofte-stil. Hvad iøvrigt med Brixtofte?????????????? Han slår da alt!

Hva' med Kurt Thorsen - det er da så synd for ham!

Ikke at forglemme Jønke, hans nye luksuscelle er ikke bygget færdig endnu ude på Enner Mark. Og han har har rettens ord for at man ikke må kalde ham "foruroligende psykopat" (hvad fanden er man så, når man har hans menneskesyn?).

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-12-03 10:51

Øhh Blunck, listen var min, men tak for points'ene. Sjovt at få lov til at hælde lidt ud af ørene!