/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Er det muligt at få lavet en hjemmeside.
Fra : dr0zie
Vist : 272 gange
5 point
Dato : 22-12-03 23:43

Hej ..
Jeg skal have designet en hjemmeside , er der en af jer der gider at gører det,?
Eller kan jeg ligså godt glemme at prøve at få sådan en ting lavet på kandu.?
Giver kun 5 points fordi hvis der er en der gider skriver jeg mere info + giver flerer points

Mvh: Dr0zie

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 22-12-03 23:56

Det kommer vel meget an på hvad du ønsker at få lavet.... Hvis det er Flash m.v. er der næppe mange der vil "byde" på opgaven... Lad os høre lidt mere, især også om der ad denne vej er mulighed for at profilere sit eget navn via en lille ikon som Design by: logo...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 23-12-03 00:04

Enkelt ligsom dette:
http://www.toteam.1go.dk/
Bare noget i denen stil må meget gerne først være sådan en startside
hvor man skal klikke på billed, for at komme ind.
og så bannert på forsiden der hvor du skal klikke.
der må der gerne være et sigte korn hvor der i stedet for en mand er en virus.
og så skal der stå. "Ithjelp - hjælper dig.
og så må den rigtige side også være opbygget i den stil, ligsom de har meget enkelt også videre.
Men + at der skal være det der korn så må der gerne være et banner der passer til siden,
over tekst vidnuet, hvor der står Ithjelp.tk - Hjælper dig.
OG så må der gerne være en pc hardware i bannert eller lign..

Mvh: Dr0zie..

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 23-12-03 00:54

eller har du en anden idee.
Skal have lavet et design til en side hvor der bliver hjælpe programmer til windows, gode tips
guides osv til windows og pcen.

Mvh: Dr0zie
God
Godt

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-12-03 09:06

http://www.kandu.dk/dk/kurser/html/htmlkursus.asp

http://www.kandu.dk/dk/kurser/css/cssKursus.asp

http://www.kandu.dk/dk/kurser/xml/XML_Kursus.asp
du skulle gerne kunne underholde din hjemmeside
og fornye den, så det er bare igang med at lære
du kan da vel ikke regne med at få hjælp
med din HP hver gang du skal have lavet et elle andet.
Manse9933

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-12-03 09:36

Jeg smider også gerne 500 point

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-12-03 09:45

5000 point,doven skaben længe leeeeeeeeeeeveeeee

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 23-12-03 10:07

Jeg må også indrømme at ideen om at lægge sig op af en skabelon fra en anden er mig ganske afskyelig...

Men god jagt - HTML er sjovt. Når du en dag har en unik idé, der kunne være sjov at deltage i, så skriv igen -- det andet har ingen interesse. Det vil jeg simpelthen ikke lægge navn til...

Glædelig jul, og godt nytår.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-12-03 10:25

At bygge det op fra bunden vil tage laaaaaaaaang tid for mig fordi jeg ikke er html-nørd, men derfor kan jeg da sagtens ændre på det så det ikke ligner noget andet

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-12-03 10:29

det er det jeg siger doven skaben længe leeeeeeeeeeeveeeee

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-12-03 10:45

Jeg kan tilslutte mig h_blunck.

Det er netop det "sjove" forskelligheden ved hjemmesider, så at "kopiere" andres ideer er ikke det bedste. Se blot problemerne omkring Kronprinsens hjemmeside, hvor det var tæt på et sagsanlæg.

Hvis man virkelig ønsker en hjemmeside, så find noget godt lekture omkring emnet og gå stille og roligt frem. Det er alt andet lige både sjovere og ikke mindst lærerigt.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-12-03 10:54

Jeg har en side i macromedia flash og skal bare have en simpel backup i html

Jeg er total booket for tiden og er alenefar så tid er der ikke for meget af. Generelt kan jeg da også bakke op omkring h_bluck's synspunkt men for mig er det ikke så vigtig idet brugerne ikke skal have deres færden på websitet men læse en kort beskrivelse af hvad jeg tilbyder og derefter modtage 1-2 daglige nyhedsbreve

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 23-12-03 11:28

Det skal jo ikke være en kopi af sidenn....

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-12-03 11:51

Der skal være en backup i html til dem som bruger ældre browsere eller af anden årsag ikke kan afspille macromedia

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 25-12-03 11:13

Jeg tænkte på en hjemmeside i stil med dette:
www.patrick.servernot.dk/Skitse%20til%20design.JPG
Nogen der gider lave sådan en eller er det umuligt at få sådan en lavet for points på kandu.?

Mvh: Dr0zie

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 11-01-04 00:09

Her er hvad du ønsker.... fandt det lige her til aften og kom til at tænke på dette spørgsmål

http://www.freelayouts.com/templates/display/templates

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 11-01-04 00:11

og mange af dem er total-fede...