/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Gratis abonnement til fastnet?
Fra : per.nielsen
Vist : 671 gange
145 point
Dato : 22-12-03 22:21

Er der nogen, der kender til, om det er muligt at få et gratis fastnet-abonnement lignende de mange mobilabonnementer, der efterhånden er dukket op? Jeg vil løbende spæde point til for et godt svar.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-12-03 22:24

Tror ikke det findes, udviklingen går den modsatte vej.
Altså betaling for mere og mere.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-12-03 22:25

Og, mobil er ikke gratis.

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 22-12-03 22:50

Hej
Du kan jo studere hele junglen lidt her http://www.telepriser.dk/

god

Mvh thomat

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-12-03 23:02

telepriser.dk er hvad der mangler her. tak den kan jeg også bruge.
En god ven har telia mobil, gratis siger han. Men alle de reklame sms-er
han modtager er ikke gratis. Så hvor er fidusen. Det er kun irriterende.

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 22-12-03 23:12

Nej det er ikke alt der er gratis der lige godt

Accepteret svar
Fra : sfl17

Modtaget 145 point
Dato : 23-12-03 10:31

Telia har lige fået et såkaldt flat rate-abonnement, hvor man ringer uden pris i aftenstimerne på hverdage (fastnet). Koster vist 150 om måneden. Ved ikke, om du tænker på noget i den stil. Ellers er noget af det billigste øvrige på markedet selskabet Tango.

Kommentar
Fra : per.nielsen

Dato : 23-12-03 19:52

Jeg tænker mest af alt på et fastnetabonemment, hvor man kun betaler for det man taler, og altså uden et fast kvartalsbeløb til at holde telefonen kørende. Men jeg er sådan set ligeglad med, om minutprisen er høj. Jeg har set på telepriser.dk, men der koster de fleste abonnementer mellem 3 og 400. Er de 150 kr. med telia flat rate-abonnement inklusiv dette kvartalsbeløb, eller skal man samtidig betale abonnement hos TDC eller et andet selskab?

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 23-12-03 20:14

Nej, de 150,- er alt inklusiv i aftentimerne på hverdage, så vidt jeg husker. Jeg har selv Debitel, der var billigst for 1 ½ år siden, men efterhånden ikke er så okay længere. Typisk lægger jeg 200,- hos dem hver måned uden at tale specielt meget med fastnet og oftest om aftenen. Selve abon.prisen udgør vist 35 kr.

Kommentar
Fra : per.nielsen

Dato : 28-12-03 02:27

Jeg har læst om dette abonnement på telias hjemmeside, og det lyder faktisk meget godt. Desværre koster det 1000 - 1500 kr. at oprette fra bunden, dvs. uden et allerede eksisterende abonnement, og det har jeg desværre ikke. Men dette oprettelsesgebyr er nok ikke til at komme uden om nogen steder. Desværre! Men hvis der er nogen, der kender til gratis oprettelse af fastnet, vil jeg meget gerne høre om det!

Godkendelse af svar
Fra : per.nielsen

Dato : 03-01-04 13:56

Tak for svaret sfl17.