/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
afspilning af AVI?
Fra : AlexKronval
Vist : 402 gange
20 point
Dato : 22-12-03 22:18

Hejsa derude..

For nylig blev jeg nødt til at instalere min comp forfra og jeg troede jeg havde hvad der skulle til af codex og afspillere. Jeg har Media player 9 med Nimo50Build9Beta1 og Elecard MPEG2.1 og player installeret. Udover det bruger jeg Crystal player 1.7 til at afspille film med.
Da jeg så skulle prøve at afspille en AVI film "Pirates of thr Caribbean" bliver skærmen bare grøn og med lidt hakker i igennem filmen både når jeg prøver at afspille i Media player og i Crystal.. Hvad kan jeg gøre? Har et andet program også FFDSHOW, men jeg tør ikke installere mere i øjeblikket, også pga. der sker nogle komplikation når jeg prøver.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-12-03 22:21

Der ka jo også forekomme fejl i film er det noget du har downloadet på nettet?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-12-03 22:22

Har du prøvet med andre avi??

Kommentar
Fra : AlexKronval

Dato : 22-12-03 22:23

Jeg har kunne afspille filmen før jeg geninstallerede min comp.. Hvis det er mine programmer du spørger til så ja det har jeg

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-12-03 22:35

Har du opdateret Windovs??

Kommentar
Fra : AlexKronval

Dato : 22-12-03 22:37

ja jeg har... Når jeg prøver at afspille andre avi enten virker de eller også er de helt sorte i Media plyeren og skifende mellem billede og sort hvis i crystal player

Accepteret svar
Fra : zibas

Modtaget 20 point
Dato : 23-12-03 01:17

Hey, Hent den nye version af DivX på www.divx.com Den tager det hele...

Godkendelse af svar
Fra : AlexKronval