/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hvordan melder man sig ud
Fra : missemor
Vist : 482 gange
40 point
Dato : 22-12-03 21:48

jeg ønsker at blive slettet, da jeg bliver bombarderet med E-mail, det har jeg ikke lyst til

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-12-03 21:51

Du kan ikke meldedig ud.
Du kan slette dine aboneringer.
Du kan fjerne hakket i "send mig en mail.........og tryk send i det spørgsmål du ikke vil have mail fra.
Emesen.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-12-03 21:53

det kan du ikke blive ..... slettet altså
du bliver nødt til at fjerne fluebenet placeret forneden i alle indlæg du har deltaget (så stopper mailene) - derudover skal du "Dine Abonneringer" melde dem fra du evt. på et tidligere tidspunkt har ønsket at modtage mails om fra.

Når det er gjort logger du ud og logger aldrig mere ind igen - helt slettet bliver du ikke.
Men det vil virke sådan .....

Karina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-12-03 21:53

I venstre side under brugerprofil står "dine aboneringer" - her kan du hakke væk.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-12-03 21:58

Nederst i de emails der kommer fra kandu er der et link du kan trykke på! Slutter med allabon.asp
Den skulle slette alt det du abonerer på! Grunden til at folk ikke bare kan melde sig ud af Kandu er at man ikke kan slette de spørgsmål eller tips de har været involveret i.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-12-03 22:00

Du klikker på dit navn herovenover boksen du har skrevet i og frem kommer en side (hø hø) nedert på den finder du "Rediger abonneringer" .... klik på det og slå det fra en efter en ....

og husk at fjerne fluebenet nedert i denne tråd osse

- måske når du har fjernet dine abonneringer, du trods alt stadig indimellem vil logge på - og få lidt hjælp til alt muligt, men kan godt følge dig i at der sagtens kan komme alt for mails.

Karina

Kommentar
Fra : briani

Dato : 22-12-03 22:03

Hejsa Missemor

Jeg kan se at du først er blevet oprettet herinde i går
Så jeg er næsten sikker på at du kan blive slettet da du ikke har deltaget andre steder herinde
Prøv at skrive en email til Kandu her
service@kandu.dk

Mvh Brian

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 23-12-03 00:57

Hej Missemor

Hvis problemet kun er de mange mails, er der ingen grund til,
at du melder dig ud. Så opsiger du bare dine abonneringer,
sådan som Emesen og Fnollerpige har forklaret det.

På den måde får du kun mails fra de tråde, du selv deltager i,
og i det omfang det også bliver for meget, fjerner du bare
fluebenet forneden og klikker på "Send".

I de halvandet år, jeg har været med på Kandu, har jeg aldrig
abonneret på noget som helst. Jeg går bare ind under
"Seneste 25" og vælger ud derfra.

Det fungerer strålende og gør det let at holde styr på antallet af mails.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 23-12-03 00:59

Missemor:

Jeg er ikke sikker på du kan blive slettet, da du har skrevet dette indlæg. Når først du har stillet spørgsmål, deltaget i en tråd eller skrevet et Tip, vil Kandu nok ikke slette dig.

Men du behøver da heller ikke forlade kandu, du skal bare fjerne fluebenene som de andre foreslår, og så fortsætte herinde uden at blive mailspammet

Mhh. og glædelig jul
Wilduhr

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 23-12-03 08:23

If your first in, you'll never get out !! Muhahaha

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 08-01-04 22:11

missemor > Tillykke med 2 ugers jubilæum på et spørgsmål, der synes at være besvaret...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse