/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Billede fra SonyEricsson T310 til PC
Fra : christianh
Vist : 437 gange
100 point
Dato : 22-12-03 16:39

Kan jeg få et billede fra min SonyEriccson T310 til min PC uden at sende det som MMS - så jeg kan spare et par kroner hver gang?
Enten med infrarød eller med kabel.

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 22-12-03 16:44

du kan godt få det over via infrarød, men så skal der være infrarød port på din pc. ellers kan du også gøre det med kabel, men sådan et koster omkring 200-300 kr.

Rasmus91

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 22-12-03 16:47

ja du kan både med inferød og kabel
du kan købe udstyret hos http://www.thansen.dk/products.asp?c=195579050&n=808326010#xy
mvh granslam

Accepteret svar
Fra : dr0zie

Modtaget 110 point
Dato : 22-12-03 17:17

med infarød er det billigst og nemmest du tænder mobilens infarød lægger den op til pcens infarød sender så siger pcen lige at den har fundet mobilen og spørger om du vil sende mobilen noget så lukker du bare det vindue så går du ind på mobilen og vælger det billed du vil sende så siger du send via infarød og så kommer der en boks frem på pcen at t310 prøver at sende den noget så accepterer du så går der lidt sekunder og så har du billedet på pcen::
Husk t310s billeder er meget dårlig grafik (har selv mobilen)

Mvh : Dr0zie
God
Godt

Godkendelse af svar
Fra : christianh

Dato : 22-12-03 22:09

Tak for svaret dr0zie.