/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fax
Fra : cccf
Vist : 356 gange
50 point
Dato : 22-12-03 15:26

Er der nogen der ved hvor jeg kan hente et fax program.??
Jeg har haft et TRIO Communication software til win 95. hvor jeg scannede ind i Photpshop og derefter valgte faxprogrammet under "printere" så lagde det jeg havde scannet sig ind i faxprogrammet og så kunne jeg derefter faxe det.
hilsen
Cccf.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-12-03 15:27
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-12-03 15:29

http://www.download.dk/
skriv fax i søgefeltet.
så kommer der flere programmer.

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 22-12-03 15:54

Ja der er jo mange at vælge imellem.
Men nu har jeg fået et nyt spørgsmål.
Hvordan sender jeg det. Jeg er kommet på bredbånd. og har afindstalleret mit telefonmodem det var jo det der ringede op når jeg faxede før.???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-12-03 15:59

Ja det må du nok spørge om og jeg bliver dig svaret skyldig.
Håber andre kan klare den.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-12-03 16:42

du kan kun sende fax over en telefon linie ikke over kabel net,kun vis du sætter et tlfmodem op til din tlf linie

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 50 point
Dato : 22-12-03 17:30

Du skal bare installere dit gamle modem igen og så bruge det til din fax linie akkurat lige som før. Du skal bare tænke på at når du så vil på nettet skal du bruge din bredbåndsforbindelse og ikke dit modem.
Sådan virker det her hos mig

Fijala

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 22-12-03 22:13

Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-12-03 22:59

nå, det var sku da det jeg sagde