/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Jul på Vesterbro!
Fra : Julie_89
Vist : 535 gange
50 point
Dato : 22-12-03 14:58

Hai! Er der nogle der ved hvor jeg kan høre sangene fra 'Jul på Vesterbro'??
Enten på internettet eller nogle som har dem liggende på sin computer som gider sende en/flere til min email som er:
Jb89_@Hotmail.com
Ville virkelig blive over-mega-monster-glad!!!
Manger julehilsner fra Julie.
P,s hvis i sender dem til min mail så skriv lige her så jeg ved hvem der skal have pointene......

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-12-03 15:04

tror nok du må købe den..
http://www.anden.dk/dynamicpagew.asp?page=4&itemid=108
Ellers begynder vi at snakke om at downloade den fra nettet som går over i noget ikke helt lovligt.

dr0zie

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-12-03 15:06

http://www.anden.dk/ gå ind under butik og scroll helt ned

Kommentar
Fra : Jenskumar

Dato : 22-12-03 16:05

Jeg sender den lige til dig!!!

Julekram moi

Kommentar
Fra : zzsandrazz

Dato : 22-12-03 19:31

Ville meget gerne have den... Sander_889@hotmail.com

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 23-12-03 10:21

Titelsangen fra julekalender kan findes på Kazaa ved at søge på "Jul på Vesterbro" ... Men sådan noget er ulovligt!

Kommentar
Fra : giraffen_pot

Dato : 23-12-03 16:56

Hej Julie...

Jeg ville høre om du har fået sangene eller nogle af dem.. hvis du har, og selvfølgelig har lyst..
vil du så ikke lige sende dem til mig (line87@jubiimail.dk)
Julekram fra mig..

pS.. hav en rigtig glædelig jul og et godt nytår.. ;)

Kommentar
Fra : zupermig

Dato : 23-12-03 19:49

hvis der er en der gider sende den til mig også...
zupermig@hotmail.com

Kommentar
Fra : 140880

Dato : 25-12-03 00:23

O hvis der er en der gider sende dem til mig, så ville jeg blive glad

karsten1212@hotmail.com

Tak

Kommentar
Fra : Maestro100

Dato : 26-12-03 23:46

sangteksterne kan hentes her:

http://leet.dk/jpv/

Sangene hentes her:

http://frip.dk/ThoughtlesS/album.htm (ved ikke om det virker - der har været lidt bøvl med den. Ellers kontakt mig på MSN)

MSN: tkromann@hotmail.com

Kommentar
Fra : Maestro100

Dato : 26-12-03 23:49

I øvrigt kan selve afsnittene kan hentes på http://www.promaster.dk/jpv

Der kan dog være overbelastning på siden da der er mange der downloader, så være tålmodig

Kommentar
Fra : musikkeren

Dato : 27-12-03 14:25

ja og nu når i alligevel er i gang kan i så ikke også sende den til mig?? mie11@jubiipost.dk tak og godt nytår

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 27-12-03 14:59

Øhh ingen af downloadsne på nogen af sidderne virker..
Forresten er det ikke lige lidt ulovligt?

Kommentar
Fra : ZorgHa

Dato : 27-12-03 17:13

nej det må du ikke tro

Kommentar
Fra : Maestro100

Dato : 27-12-03 17:36

Tror ikke at sangene kommer til at virke - men jeg har selv hentet dem derinde fra tidligere så jeg ved ikke helt hvorfor... Videoerne kan sagtens hentes derinde endnu - det er fordi der er overbelastning på. Prøv flere gange eller på de lidt mindre belastede tidspunkter af døgnet...

Kommentar
Fra : eldani

Dato : 27-02-04 00:10

Hej !
Er der nogen der har akkorderne til "jul på vesterbro" sangene, så ville det være optur.

min e-mail er: el_danidk@yahoo.dk

DANI