/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvorfor får man superpoints
Fra : dr0zie
Vist : 461 gange
1 point
Dato : 22-12-03 14:45

Hej jeg har lige et lille spørgsmål.
Når man besvarer et spørgsmål for man superpoint, det er jo lidt latterligt at man så ikke kan bruge dem til at oprette spørgsmål med .? eller kan man.?
Jeg mener at hvis jeg bevarer et sprøgsmål til 50 points så får jeg 50 superpoints for det men det giver mig jo ikke noget for hvis jeg så vil oprette et spørgsmål så skal jeg oprettet det ud af de points jeg får om dagen eller hvaD?

Mvh: Dr0zie

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 11 point
Dato : 22-12-03 14:50

Ja det er udfra de 20 point om dagen du får, samt de point du får for at bedømme tips.
(øøøhhhmmm dem man får for at skrive tips er de egentlig Sperpoint eller Ledige point??)
Sorry jeg lige bruger dit spørgsmål DrOzie, *S - men det slog mig da lige.

Er der andre steder man får ledige point end de to steder jeg nævner først ?

God jul til dig

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-12-03 14:54

Hallooo selvfølgelig er det Superpoint man får for at skrive Tips ( det er vel derfor folk kaster sig i grams i netop den sektion )

Så nej jeg kan kun se man kan få ledige ved at:

- logge på hverdag
- og ved at bedømme tips
- (og så ved at folk køber svaret på de spørgsmål du selv har oprettet)

Karina

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-12-03 14:54

jamen man får kun ledige points dem til at oprette spørgsmål med.
dem får man kun når man logger ind, en gang om dagen.
Ellers får man superpoints for tips og besvareede spørrgsmål, det er lidt dumt for dem kan du jo ikke bruge til at oprette spørgsmål med.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-12-03 14:55

bestemmer man selv hvor meget ens besvaret spørgsmål skal koste.?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-12-03 14:57

Tja måske Kandu mener vi allesammen bliver mest glade for at få vores Superpoint og ikke Ledige point til, at "udvide vores horisont" med

- og mange ville egentlig nok allerhelst have de Ledige ikk`.....

Karina

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-12-03 15:00

Jeg ville helst have de ledige points..
Så man kan oprette spørgsmål men dem får man jo kun ved at logge på og give tips stjerne.
Superpointne kan du jo kun bruge til at deltage i konkurancerne ikke?=

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-12-03 15:00

Nej det bestemmer man ikke selv - et spørgsmål du har stillet til f.eks 350 point - skal køberen give 35 point for (en tiendedel)
- det regnes ud fra det tal du sætter spørgsmålet til....

http://www.kandu.dk/dk/faq.asp
meget mere om det på dette link.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-12-03 15:03

Jooow Superpoint er ikke meget bevendt - de fortæller hvor meget nogen VITTERLIGT har været effektive, dygtige m.m - men gennem tiderne har de osse været udtryk for spekulation (snyd, dobbeltprofilering osv)

Dine Superpoint kan du ikke bruge til andet end konkurrencen, og en plads på Top 50
(juhuuuuu, ikk)

Karina

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-12-03 15:09

Lidt latterligt syntes jeg men det går jo nok
takker for hjælpen Knollepige

Dr0zie

Godkendelse af svar
Fra : dr0zie

Dato : 22-12-03 15:10

Tak for svaret Fnollerpige.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-12-03 15:10

Knollepige *LOL*

Jammen selv tak....
skulle det være en anden gang

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-12-03 15:11

Ups sorry Fnollerpige

Dr0zie