/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Auto Reply ..
Fra : ganga
Vist : 1050 gange
130 point
Dato : 22-12-03 14:08

Hej..
Hvordan opretter man Auto reply på sin outlook.?
Hvordan kan man se ens mails bliver læst.?,

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 22-12-03 14:10

Er det Oulook Express eller Microsoft Outlook, som du snakker om???

Kommentar
Fra : ganga

Dato : 22-12-03 15:08

Der er tale om Microsoft Outlook 2000

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 22-12-03 18:42

Så ved jeg ike noget om det...

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 22-12-03 19:00

Det er nemt nok at anmode om kvitteringer:
åbn outlook<indstillinger<email indstillinger<registreringsindstillinger
sæt flueben i det ønskede, herunder kvittering
God fornøjelse, bare spørg igen, hvis du er i tvivl om noget

mvh
jms

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 22-12-03 19:08

-> jmsgruppen

Det er fordi, jeg bruger Outlook Express...

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 22-12-03 19:14

<<lasse
OK

jms

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-12-03 19:16

Tak jms - jeg var lidt nysgerrig, men jeg bruger OE5
Emesen.

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 22-12-03 19:39

autosvar laver man som regel via sin email / internet udbyder og email opsætningen der hvorimod kvitering laves som forklaret af jmsgrupen
mvh fox

Kommentar
Fra : ganga

Dato : 22-12-03 20:04

Tak rødder.., det skal strax afprøves..,

Kommentar
Fra : ganga

Dato : 23-12-03 11:08

øv.., jeg kan sku' ikke rigtig få det til at funke..., jeg har da fulgt ovenstående, uden held....
Det handler om at få lavet en Auto svar.., noget i retning af at "desværre jeg er taget på ferie og er først tilbage på kontoret bla...."

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 23-12-03 12:43

Spørgsmålet indeholdt, hvorvidt man kunne se at dine mails bliver læst. Derfor indlæg med kvittering fra min side.
Automatisk svar, kan Outlook ikke umiddelbar klare. Måske kan man gøre det i makro. Jeg har dog aldrig forsøgt dette.
MVH
JMS

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 24-12-03 01:52

auto replay skal laves ved din internet email udbyder, der hvor du sætter din email konti op ikke lokalt på din egen computer for at det virker...
vis du ex. bruger en hotmail eller lign er den service vist nok ikke til gængelig men næsten alle større it udbydere ex teledanmark mfl har den bruger den bla. selv hos tdc....
mvh fox

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 25-12-03 20:19

Hvordan opretter man Auto reply på sin outlook

På din internetudbyders hjemmeside logger du dig på din webmail.
gå ind i det punkt, der hedder indstillinger (eller lign). Du vil højest sandsynligt finde et sted, hvor du kan slå auto-svar til og skrive indholdet i den.

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 26-12-03 17:25

Du vil kun kunne (problemfrit) få et svar "når posten er læst", hvis din modtager bruger Outlook (ikke Outlook Express) og at vedkommende er tilsluttet en Microsoft Exchange Server, hvilket mange virksomheder har. Derudover skal modtager også godkende at du får et "når posten er læst"-svar! Altså kan du kun bruge denne funktion, hvis modtageren godkender dette.

"Auto Reply" sættes for i øvrigt ved at følge guiden regler i din Outlook 2000. Disse regler kan bruges til at sortere eller give svar til bestemte modtagere. Hvis du f.eks. holder ferie får dem, der sender post til dig, en (og kun én) besked om at du har ferie.

Det kan anbefales at du bruger den indbyggede hjælp til denne opsætning.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 05-01-04 19:28

Dit spørgsmål er stadig åbent.
Måske kan du ikke bruge nogen af de svar du har fået.
Fortsæt dialogen, hvis du ikke er tilfreds.
Jeg trækker mig ud af dette spørgsmål, og læser derfor ikke flere indlæg her.

mvh
jms

Kommentar
Fra : ganga

Dato : 05-01-04 19:55

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-01-04 20:10

For at udnytte alle de fancy funktioner i Outlook skal du have oprettet din egen mailserver eller være tilknyttet en.
Som nogle har foreslået så kan man hos mange udbydere få den service, bl.a. TDC (ikke Netbasis).
Hos TDC og flere andre laver du indstillingen under webmail, som sender videre til dit mailprogram når du henter post.
Har du en discount udbyder, ja så er det bare ærgerligt for alting koster et eller andet.

Kommentar
Fra : ganga

Dato : 06-01-04 20:39

Tak gutter..

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 130 point
Dato : 08-01-04 02:18

Ganga - så må du hellere til lommerne og få delt point ud

Godkendelse af svar
Fra : ganga

Dato : 03-02-04 16:56

Tak for svaret berpox.