/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sangtekster til "Jul På Vesterbro"
Fra : Lexgirl
Vist : 676 gange
59 point
Dato : 22-12-03 14:05

Hej!

Jeg mangler sangteksterne til jul på vesterbro cd'en, da vi skal bruge dem på skolen!!

Håber der er nogen der har nogle eller alle sangteksterne derfra.

Hilsen Line.

Kommentar
Fra : bettinaestrup

Dato : 22-12-03 15:45

HeeY!:D jeg har kun en... men håber det hjælper..

Hva' snakker du om - Jul på Vesterbro

Nu' det jul igen, og hvad rager det mig, mit liv er i sit efterår, og der et gnavesår på vej. Min guldtand er knækket, og så det ikke skide skægt at skide, når man har en hemorride, som et hønseæg.
Og jeg har liggesår, bodegrad, og nyrresvigt, skrumpe-lever, gule tænder, hjertefejl, og ledgigt.
Jeg har et marridt, hvor min hund rotter kunne spørger en spillemand, om den må få mig med i himlen når den dør.
Så hey lillemor, (GÅ VÆK) har du nedtur (GÅ VÆÆÆK), spil af tid, så snup en stesolid, for problemer er der nok af, hvorend man kigger hen, men hvad rager det mig, nu det jul igen!

Alt ka' ske når det er jul, og selvom vores sne er gul, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), Nu er det jul på Vesterbro! Byen over alle by'er, og selvom kærlighed er dyr, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), NU er det jul på Vesterbro.

Nu det jul igen, men det skider jeg da på, min hue er så snavset, at den selv kan gå, og jeg skylder 1000 kr, til en fyr der går med lædervest, min krop er ligeså plettet som en straffeatest.
Går i fucking jokkingset, jeg har sår på mine knoer, når jeg ikke sidder inde, bor jeg hos min far og mor. Og det er vinter, det forvirre mig, med alt det der sne, forleden dag, forsøgte jeg at sniffe Frederiksberg allé, så hey moar, (GÅ VÆK) har du nedtur (GÅ VÆÆÆK), spild af tid, så snup en stesolid, for det et hundeliv at leve som en hund, eller det der, men det skider jeg da på, for nu det jul igen!

Alt ka' ske når det er jul, og selvom vores sne er gul, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), Nu er det jul på Vesterbro! Byen over alle by'er, og selvom kærlighed er dyr, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), NU er det jul på Vesterbro.

Kommentar
Fra : bettinaestrup

Dato : 22-12-03 15:45

HeeY!:D jeg har kun en... men håber det hjælper..

Hva' snakker du om - Jul på Vesterbro

Nu' det jul igen, og hvad rager det mig, mit liv er i sit efterår, og der et gnavesår på vej. Min guldtand er knækket, og så det ikke skide skægt at skide, når man har en hemorride, som et hønseæg.
Og jeg har liggesår, bodegrad, og nyrresvigt, skrumpe-lever, gule tænder, hjertefejl, og ledgigt.
Jeg har et marridt, hvor min hund rotter kunne spørger en spillemand, om den må få mig med i himlen når den dør.
Så hey lillemor, (GÅ VÆK) har du nedtur (GÅ VÆÆÆK), spil af tid, så snup en stesolid, for problemer er der nok af, hvorend man kigger hen, men hvad rager det mig, nu det jul igen!

Alt ka' ske når det er jul, og selvom vores sne er gul, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), Nu er det jul på Vesterbro! Byen over alle by'er, og selvom kærlighed er dyr, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), NU er det jul på Vesterbro.

Nu det jul igen, men det skider jeg da på, min hue er så snavset, at den selv kan gå, og jeg skylder 1000 kr, til en fyr der går med lædervest, min krop er ligeså plettet som en straffeatest.
Går i fucking jokkingset, jeg har sår på mine knoer, når jeg ikke sidder inde, bor jeg hos min far og mor. Og det er vinter, det forvirre mig, med alt det der sne, forleden dag, forsøgte jeg at sniffe Frederiksberg allé, så hey moar, (GÅ VÆK) har du nedtur (GÅ VÆÆÆK), spild af tid, så snup en stesolid, for det et hundeliv at leve som en hund, eller det der, men det skider jeg da på, for nu det jul igen!

Alt ka' ske når det er jul, og selvom vores sne er gul, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), Nu er det jul på Vesterbro! Byen over alle by'er, og selvom kærlighed er dyr, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), NU er det jul på Vesterbro.

Kommentar
Fra : koller

Dato : 24-12-03 13:53

jeg vil gerne have nogle mp3 sange fra jul på vesterbro

Accepteret svar
Fra : Maestro100

Modtaget 59 point
Dato : 26-12-03 23:45

sangteksterne kan hentes her:

http://leet.dk/jpv/

Sangene hentes her:

http://frip.dk/ThoughtlesS/album.htm (ved ikke om det virker - der har været lidt bøvl med den. Ellers kontakt mig på MSN)

MSN: tkromann@hotmail.com

Kommentar
Fra : Maestro100

Dato : 26-12-03 23:48

I øvrigt kan selve afsnittene kan hentes på http://www.promaster.dk/jpv

Der kan dog være overbelastning på siden da der er mange der downloader, så være tålmodig

Kommentar
Fra : gimigost

Dato : 07-01-04 19:40

Hallo dig der har spurgt...!!!! hvorfor godtager du ikke maestros svar!!!!????!!!!!
Det er en god site han henviser til!!!!

Godkendelse af svar
Fra : Lexgirl

Dato : 07-01-04 21:02

Tak for svaret Maestro100.
Undskyld jeg ikke har accepteret dit svar før nu, er ikke så tit herinde, men mange tak for det! Jeg kunne virkelig bruge det! Tak!

Hilsen Lexgirl