/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
forkerte farver!!!!
Fra : c_jacobsen
Vist : 354 gange
50 point
Dato : 13-03-02 13:28

når jeg udskriver på min deskjet 815c, er den begyndt at bruge de forkerte farver. Gul bliver f.eks udskrevet som lilla.........

Kommentar
Fra : c_jacobsen

Dato : 13-03-02 14:12

jeg har lige skiftet farvepatronene

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 13-03-02 14:23

Hej igen.
Har du prøvet at indstallere driveren igen?
mvh
Nocom

Kommentar
Fra : c_jacobsen

Dato : 13-03-02 15:07

hjesa! ja, jeg har installeret den igen

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 13-03-02 16:43

Prøv evt. at downloade en ny driver, da der kan være fejl i den gamle.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 13-03-02 17:45

Gad vide om 815c har en svaghed. Jeg havde og har stadig farveproblemer med udskrift fra OE http://www.kandu.dk/dk/spg/1322
mvh
summer

Kommentar
Fra : Elli

Dato : 13-03-02 21:20

Det lyder som om en af farverne er tom, selvom det er en ny patron, kan der godt være fejl i den, så ned til din forhandler med den, det må være en bytter.
Elli

Kommentar
Fra : c_jacobsen

Dato : 13-03-02 22:40

har prøvet 2 gange så det er udelukket at den er tom

Accepteret svar
Fra : Henning_Jensen

Modtaget 50 point
Dato : 22-03-02 20:13

Det var nok en god idé at rense dyserne, du glemte bare lige at fortælle manden hvordan og hvad han skal bruge. Massere af vatpinde og isopropyalkohol det tager farverester, men ha toldmodighed det kan godt tage lang tid.

MVH Henning Jensen